من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

جمعه ها

ساعت یازده بیدار شدن

اب قطع شد تا ساعت سه

خوشبختانه چای و ناهارم رو گذاشته بودم که اب قطع شد

یه نفر اومد لوله هارو دید و رفته وسایل بخره تا این هفته بیاد برامون پمپ بذاره

اینم مسخره بازی جدیده که از شب چله راه افتاد و روزای تعطیل آب قطع میشه و کلی هزینه گذاشتن پمپ افتاد رو دستمون

ساعت یک و نیم ناهار نبات رو دادم و خودمون گناه فرشته دیدیم همزمان و ساعت دو نیم هم ناهار خوردیم

سه و ربع حامد رفت کارواش و پنج و ربع برگشت

یکم بحثمون شد سر دیر کردنش و قرار بود بریم شهربازی و مود من خراب شده بود اما بالاخره راه افتادم به خاطر نباتم

میگفتم حامد ببرتش و اونم میگفت تو نیای نمیریم…

اخر سر ساعت شش و نیم راهی شدیم و یه شهربازی جدید رو امتحان کردیم که بد هم نبود…هشت اومدیم بیرون و نبات خانوم از گرسنگی غر میزد که تهوع دارم.

بالاخره بعد از کلی گشت و گذار اومدیم محل خودمون که پرررررره از رستوران و فست فود

پیتزا خوردیم و همبرگر که انصافا عالی بود

نبات زد لیوان بزرگ نوشابه رو ریخت و غرق شدیم تو نوشابه و کلی خجالت کشیدیم….تازه چهارتا بادکنکم به نبات دادن !!!باباش میگه جایزه ریختن نوشابه اشه

بعد هم برگشتیم خونه و تازه رسیدیم

نبات درخواست بستنی کرد و داره بستنی انبه میخوره

همزمان لکه های فرش هم با اسپری فرش برام پاک میکنه

کاش دیشبم ثبت کرده بودم

روز پدر بود و خونه بابام بودیم 

تولد بابا هم دوم بهمن بود که دیگه هردو مناسبت رو یکی کردیم و شیدا کیک درست کرد و با نبات تزیین کردن و بابا ساعت نه اومد و بعد از شام تولد گرفتیم و جشن و …نبات کلی برامون رقصید و خیلی خوش گذشت…

اووووف خوب شد تعریف کردم دیشبو ….حیف بود ثبت نمیشد

نظرات 2 + ارسال نظر
لاندا شنبه 7 بهمن 1402 ساعت 09:09 https://dailyevents.blogsky.com/

اوووو، سلام. به به خوش اومدی خانوم. حالت چه طوره؟
خیلی وقت بود ننوشته بودی. این پست آخر که بسی دلنشین بود. خدا رو شکر. حال خودت خوبه؟

سلام به روی ماهت
ممنونم خوبیم خداروشکر
جویای احوالتون هستم میخونمت همیشه عزیزدلم
لطف داری قشنگم دلتای گلم رو ببوس

خانوم ف جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 23:06

نبات بیا دست پسره منم بگیر برین ددر

چند سالشه پسرتون؟
بیاد ببریمش قدمش روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد