من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

سلام

خیلی معذرت میخوام نگرانتون کردم

پست قبلی رو پاک کردم چون دیدم خیلی نگران شدین و من اصلا اینو نمیخواستم.

دیروز دکتر بودم

پت اسکن دادن تا ببینن کدوم قسمتها درگیره تا بعد بریم برای جراحی

به پیشنهاد خودم هم کلونوسکوپی و سونو و مامو سینه هم برام نوشتن که برای فردا ۹ صبح وقت کلونوسکوپی گرفتم و انشالله که بخیر بگذره…

از صبح بعد صبحانه دارم دارو میخورم و …

خوبم خداروشکر 

ببخشید ناراحتتون کردم کاش رمزی مینوشتم:(

نظرات 2 + ارسال نظر
soo دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:39

درپناه خدا

لاندا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:11

عزیزم خودت رو ناراحت نکن. ما برات انرژی مثبت میفرستیم. ایشالا که خیره. با دل خوش و سلامتی باشه

ممنونم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد