من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

یادداشتهای ذهن خالی کن

زندگی از نظر من همینه

ته تهش که ارامش و سلامتی و پولی باشه در حدی که مقروض نباشی و از پس هزینه های زندگیت بربیای

و مهم تر و ارزشمندتر از هرچیزی سلامتی عزیزانت و خودت و نباتی که داره با ریمیکس دیجی حمید خارجی قرررر میده و از سر و‌کول باباش بالا میره…

و همسری که تو این سه ماه اخیر در بالاترین حد حمایت گری ازت بوده و بارها و بارها سربلندت کرده و بهت احترام گذاشته و درکت کرده و طرفت رو گرفته و …

قلبم پر از عشق میشه وقتی بهش فکر میکنم….

خدایا شکرت برای همه چیز…

راه میرم و لاحول ولاقوه الا بالله از دهنم نمیفته….

راستی گوشیمو عوض کردم …از گوشی قبلیم فوق العاده راضی بودم ولی تو یه تصمیم یهویی با دو‌مدل بالاتر عوضش کردم و حالا فقط تا ۲۳ اسفند انتن دارم :)

پس فردا تولدمه و چهل ساله میشم

خیلی وقته دارم بحران چهل سالگی رو تجربه میکنم و از پارسال هم که یائسگی بهش اضافه شد و قوزبالاقوز…

ولی میگذره…این نیز بگذرد…

سر کار میرم و برخلاف تمام اون سالها که رفتن برام سخت بود ،خوشحالم و کارم با اینکه همونه و تغییری نکرده اما احساس میکنم چقد دوسش دارم و صبحها با انرژی میرم…

نبات هم از پیش مامانی موندن تا ظهر که من برگردم خیلی خوشحاله و مامان هم ظاهرا از بودن کنار نبات خوشحاله هرچند که میدونم لطف میکنه و به هرحال کلی سختش شده و زحمتمون افتاده رو دوشش…

کارای خونه شروع نشده مجبور شدم ول کنم و برم سرکار و خانومی که هر ماه میاد کمکم جواب پیامم رو نداد که برای خونه تکونی بهم وقت بده و احتمالا خونه تکونی روزای اخر سال گردن خودمه…

جواب ام ار ای و ازمایشام هم اومد و خوب بود خداروشکر،منم اینور سال وقت دکتر نگرفتم و دیگه بمونه فروردین بعد از تعطیلات ببرم پیشش.

امسال هم برای اولین بار قراره بعد از دو سه روز اول بریم شمال (البته به جز اون سال که کرونا شد)

فردا هم همت کنم و برم دکتر پوست 

این هفته هم برم دفتر و احتمالا هفته اخر باشه و هفته بعد خونه تکونیمو بکنم

راستی چهارشنبه جشن اخر سال مهدکودک نبات بود و رفتیم و خیلی بهش خوش گذشت…

فقط ول کردن ورزش ذهنمو درگیر کرده،هرچند گاهی تو خونه با اپلیکیشن ورزش میکنم ولی دلم میخواد دوباره برم باشگاه و تایم زیاااااد ورزش کنم…

انشالله باید برای اونم بعد عید یه فکری بکنم.