من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

رایتینگ

سلام

دلم میخواست بنویسم.خیلی وقت بود میخواستم برگردم اینجا و یکم بنویسم.

حال و احوالم خوبه امتحانام تموم شده دو هفته ایی رو سخت مشغول درس خوندن بودم که خوب نتیجه هم داشت و تا همین الان سه تا بیست داشتم و یه ١٩/٧٥ و البته یه شانزده!!

جالبه همه درسهای تخصصی و پایه رو بیست شدم بعد تاریخ تمدن و فرهنگ اسلامی شانزده!!!!

استادمون انقد باحال بود !یه پیرمرد چااااق و دمدمی که موضعش اصلا مشخص نبود،بعد اصن درسم نمیداد!متاهل ها هم لازم نبود کنفرانس بدن...حالا همه مجردا رو با نمره ٢و٣ انداخته به من که داده ١٦ به نهال ١٢ ،یه پسره هم تو کلاسمون بود براش چایی گرفته بود به اونم داده ١٠ بقیه هم از دم افتادن....

روزهای امتحان با اینکه اینهمه سال از درس خوندن من گذشته بود ولی روزای خوب و جذابی بود.اخراش خسته شده بودم ولی در کل جو رو دوست داشتم بخصوص قبل از امتحان و کمک کردن به بچه ها.

سر امتحانم که مراقبها همه رو ول کرده بودن چسبیده بودن به من!

عین عقاب منو میپاییدن!!

یه بار بعد از امتحان مرده جلومو گرفت گفت چیکار داری امار همه رو میگیری که کی چی ننوشته!!!برگه ات رو پر کن بلند شو بیا بیرون دیگه...

ولی خدایی خیلی حال میکنم وقتی میرسونم به بچه ها...اصن فول میخونم که بتونم تقلب برسونم...

وضعیت خونه زندگیم هم اسفباره.یه تمیزکاری اساسی لازم  داره که گذاشتم با خونه تکونی عید یکیش کنم.

این سه روزه که امتحانام تموم شده یه تک دارم فیلم میبینم،خاموش میکنم کتاب میخونم دوباره فیلم...و این جریان تا ترم جدید ادامه داره.

خوب رشته من نمایشه و احساس میکنم خیلی عقبم.

خیلی حس خوبی دارم،دیگه ذره ایی فکرای بیهوده و دلتنگی های احساسی ازارم نمیده...یکی دوبار حامد بحث رو پیش کشید که بیا برای تخلیه کیستت برو و دوره ای وی اف جدید رو شروع کنیم ولی من پیچوندم...بهش نگفتم ولی دیگه میخوام منتظر بمونم تا یکی دوسال دیگه که بهزیستی نوبتم بشه.

اها راستی پنج کیلو هم وزن کم کردم!

خوب من بخاطر داروهایی که برای ای وی اف استفاده کرده بودم و اون بارداری خارج رحمی ،حدود ده دوازده کیلو اضافه کرده بودم که با رژیم و ورزش هیچ تکونی نمیخورد.دو ماه پیش یه رژیم شوک پنج روزه گرفتم و بعد از اون تا حالا فقط با یکم کم خوری پنج کیلو کردم!

امیدوارم همینجوری کاهش وزنم پیش بره و برگردم به وزن قبلیم.

خوب دیگه فعلا تا همینجا کافیه .

به امید خدای مهربون که همه شاد و سلامت باشن