من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

رایتینگ

سلام

دلم میخواست بنویسم.خیلی وقت بود میخواستم برگردم اینجا و یکم بنویسم.

حال و احوالم خوبه امتحانام تموم شده دو هفته ایی رو سخت مشغول درس خوندن بودم که خوب نتیجه هم داشت و تا همین الان سه تا بیست داشتم و یه ١٩/٧٥ و البته یه شانزده!!

جالبه همه درسهای تخصصی و پایه رو بیست شدم بعد تاریخ تمدن و فرهنگ اسلامی شانزده!!!!

استادمون انقد باحال بود !یه پیرمرد چااااق و دمدمی که موضعش اصلا مشخص نبود،بعد اصن درسم نمیداد!متاهل ها هم لازم نبود کنفرانس بدن...حالا همه مجردا رو با نمره ٢و٣ انداخته به من که داده ١٦ به نهال ١٢ ،یه پسره هم تو کلاسمون بود براش چایی گرفته بود به اونم داده ١٠ بقیه هم از دم افتادن....

روزهای امتحان با اینکه اینهمه سال از درس خوندن من گذشته بود ولی روزای خوب و جذابی بود.اخراش خسته شده بودم ولی در کل جو رو دوست داشتم بخصوص قبل از امتحان و کمک کردن به بچه ها.

سر امتحانم که مراقبها همه رو ول کرده بودن چسبیده بودن به من!

عین عقاب منو میپاییدن!!

یه بار بعد از امتحان مرده جلومو گرفت گفت چیکار داری امار همه رو میگیری که کی چی ننوشته!!!برگه ات رو پر کن بلند شو بیا بیرون دیگه...

ولی خدایی خیلی حال میکنم وقتی میرسونم به بچه ها...اصن فول میخونم که بتونم تقلب برسونم...

وضعیت خونه زندگیم هم اسفباره.یه تمیزکاری اساسی لازم  داره که گذاشتم با خونه تکونی عید یکیش کنم.

این سه روزه که امتحانام تموم شده یه تک دارم فیلم میبینم،خاموش میکنم کتاب میخونم دوباره فیلم...و این جریان تا ترم جدید ادامه داره.

خوب رشته من نمایشه و احساس میکنم خیلی عقبم.

خیلی حس خوبی دارم،دیگه ذره ایی فکرای بیهوده و دلتنگی های احساسی ازارم نمیده...یکی دوبار حامد بحث رو پیش کشید که بیا برای تخلیه کیستت برو و دوره ای وی اف جدید رو شروع کنیم ولی من پیچوندم...بهش نگفتم ولی دیگه میخوام منتظر بمونم تا یکی دوسال دیگه که بهزیستی نوبتم بشه.

اها راستی پنج کیلو هم وزن کم کردم!

خوب من بخاطر داروهایی که برای ای وی اف استفاده کرده بودم و اون بارداری خارج رحمی ،حدود ده دوازده کیلو اضافه کرده بودم که با رژیم و ورزش هیچ تکونی نمیخورد.دو ماه پیش یه رژیم شوک پنج روزه گرفتم و بعد از اون تا حالا فقط با یکم کم خوری پنج کیلو کردم!

امیدوارم همینجوری کاهش وزنم پیش بره و برگردم به وزن قبلیم.

خوب دیگه فعلا تا همینجا کافیه .

به امید خدای مهربون که همه شاد و سلامت باشن

نظرات 13 + ارسال نظر
ملیکا جمعه 8 تیر 1397 ساعت 14:41

سلام شمیم جان
آدرس اینستاى تو رو ندارم عزیزم که سر بزنم
البته زیادم تو اینستا نمى چرخم، بیشتر
وبلاگو دوست دارم.

عزیزم mamanyekta رو تو اینستا سرچ کن پیدام میکنی
اتفاقا منم عاشق وبلاگ خونی هستم اما حیف که این روزا خیلی کمرنگ شده

ملیکا چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 04:21

شمیم جان سلام
خییییلى دلمون برات تنگ شده، چرا نمى نویسى مهربون جان؟
همیشه منتظریم ...

سلام عزیزدلم
ممنونم از محبتت
تو اینستا پست میگذارم نداری اینستا رو؟

سمانه دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 14:49

سلام هزیزم انشاالله ک همیشه حالت خوب باشه
کیستت چیه ک باید تخلیه بشه؟؟نمیشه همینجوری ای وی اف کرد؟؟
نگران نباش
یکی از دوستان من بعد هفت بار ای وی اف بچه دار شد
البته نمیدونم مشکلش چی بود

سسسسسسسسسس پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 14:08

سلام
خوبی خوشگل خانم
سال نو پیشاپیش مبارک
سال خوبی داشته باشی

آشتی پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 09:33

یعنی عاششششششقتم که فول میخونی که تقلب برسونی. منم همین بودم. خیلی میرسوندم. کیف داره.
تو باعث خجالت مایی که شونزده شدی! چرا بیست نشدی همه رو؟ هن؟؟!!

الی چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 17:11

سلام چه خوب که برگشتی

بیضا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 07:48

شمیم عزیزم خدا رو شکر که خوبی و تبریک میگم برات موفقیتت رو در امتحانات و هنچنان وزن کم کردن.الهی همیشه شادو سلامت باشین.

Sara پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 19:56

سلام عزیزان: کسی رو نمیشناسید بچه بخواد به فرزندی بگیره ؟
میشه لطفا از دورو بریاتون سوال کنید و به من خبر بدید ؟
یه دو قلوی پسر یک روزه هستن که پدر مادرشون نمیخوانشون ، میخواستن بذارنشون تو خیابون ...کلی خواهش کردیم نگهشون دارن شاید یه خانواده پیدا کنیم بچه هارو بخوان ...اگر میتونید لطفا پیگیری کنید شما هم ...ممنون

خانم حریمی
۰۹۳۸۸۰۹۰۲۶۲بابت بچه درصورت تمایل تماس بگیرید..توی تمام گروه هابفرستین باتشکر

رکسانا سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 10:39

خسته امتحانات نباشی عزیزدلم

Zahra جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 19:53 http://narsis16n86.blogfa.com

سلام،خداروشکر حال و روزتون خوبه. میشه لطفا دستور اون رژیم شوک رو برامون بگید

nisa سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 12:35 http://nisa.blogsky.com

شمیم عزیز ممنون که نوشتی دلم باز شد. دلم خیلی برات تنگ شده بود دختر درسخوان و باهوش.
شاد باشی عزیزدلم.

تیام دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 20:01

سلام به خونه خودتون خوش امدید خوشحالم که مینویسید

ندا دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 15:57 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام شمیم جوووووووون
خوشحالم دوباره نوشتی دوسته خوبم.
چفدر حس پستت خوب و شاد بود. امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشه و همیشه و همه جا موفق باشی و راحت به خواسته هات برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد