من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

بازگشت

سلام پس از گذشت چند ساااال

سلام در حالیکه مهمترین اتفاقات این است که عزیزمامان چهارسال و دوماهه شده و مادری که جراحی سختی رو پشت سر گذاشته و یکسال و دوماه هم از ان جریان میگذرد و هر دو ماه چکاپ میشود….

خیلی زیاد دلم میخواهد بنویسم

بارها و بارها توی ذهنم اینجا پست گذاشتم و نوشتم و مغزم استراحت کرد از هجوم اینهمه افکار رنگ و وارنگ که میان و نمیرن

من برگشتم و امیدوارم موندگار بشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 16:01

سلام چقدر عالی من که همیشه توی اینستا منتظر عکس و فیلمهاتون هستم

ای جانم
لطف شماست

خانوم ف جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 21:55 http://khanomef.blogsky.com

شمیم
یاد اهنگ شمیم لیلا فروهر افتادم

موندگار باشی

اخی
یادش بخیر
ممنونم ❤️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد