من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

خوب

الوعده وفا

من و نی نی گل الان رو تخت درازکشیدیم و داریم اهنگ گوش میدیم بلکه خانوم لالا کنه

البته ایشون دارن دستای منو چنگ میندازن

یادم باشه امروز حتما ناخنهاشو بگیرم

دیشب یه شوک بزرگ بهم داد!از ساعت دو تا هشت سه بار شکمش کار کرد شل....داشتم سکته میکردم نکنه اسهال شده باشه.دیگه سوپ و شیر ندادم به جاش ماست و لعاب برنج دادم و تا امروز ظهر که شکمش کار کرد و سفت شده بود...ببخشیدا این چیزا رو مینویسم...دیگه روزانه های یه مامان و نوزادش همیناست؛)

امروز صبحم دوست دانشگاهم اومد اینجا من براش امتحان دادم،بنده خدا سختشه امتحانا مجازی شده،زیاد به کامپیوتر وارد نیست.

مامانم اومد دخترجون رو نگه داشت و ما به کارای دانشگاه رسیدیم.

دوستم یه لباس خوشگل برای قشنگ خانوم خریده بود.دستش درد نکنه هردفعه میاد یه چیزی برای جیگرطلا میاره...

دیگه دوستم ساعت دوازده و نیم رفت و منم یکم استانبولی درست کردم برای ناهار که مادرشوهر با یه بشقاب برنج و کتلت اومد پایین.بنده خدا دلش برا نازدار خانوم تنگ میشه به بهونه غذا اوردن میاد پایین:))))

دیگه مامانیاش یکم باهاش بازی کردن و لوسش کردن و رفتن.منم سوپش رو دادم و پی پی کرد شستم و خودمم ناهار خوردم که دیدم از قرمزی غذام خوشش اومده،یکم از سیب زمینی های عذای خودم له کردم گذاشتم دهنش و الانم که اومدیم دوتایی اینجا دراز کشیدیم تا خوابمون ببره.

داره غر میزنه ،من برم بذارم رو پام تکونش بدم...میگه گوشی دست نگیر هممممه حواست به من باشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
رکسانا دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 18:18

عزیزم‌ به پرنسس کوچولو‌بگو کلی خاله ندیده دوستت دارن

قربونت برم خاله رکسانا جونش

زهره سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 08:20

هر روز ما منتظریم پست جدید بزارین

چشم عزیزم
سعی میکنم

ملیکا سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 04:48

سلام شمیم جان
واقعا عششششششقه این جیگر طلا.
از طرف من ببوسش لطفا .
خوش به حال مامان بزرگاش.
خدارو شکر چه کیفی می کنن.

خیلی نانازه ملیکا
جون منه
قربونت عزیزم حتما
اره والا میگن تو این کرونا و وضعیت خراب فقط به عشق ناناز خانوم زندگی میکنیم

سپید دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 19:38

واااای چقد خوب که دوباره مینویسین شش ماهه هروز میام چک میکنم اینجارو.خیلی خوشحالم برای شما و نی نی جیگر که همدیگه رو دارین

اخ الهی بگردم
ببخشید که منتظرتون گذاشتم
ولی قول میدم از این ببعد زود زود بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد