من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

رسیدن به بزرگترین آرزوی زندگیتون رو از خداوند مهربان خواهانم...

دخترنازنینم 

گرچهدربطنزنانهامفرصتیبرایمیزبانیازجسمپاکتونداشتمامادرتمامسالهایانتظارقلبوروحم،آبستنوجودتوبود...

تورانهازبطنم،کهازقلبمبهدنیاآوردم...

توراآگاهانهوباتماموجودمطلبمیکردموامروزکهدردستانلرزانمگذاشتنت،همهآنچهازدنیامیخواستمرایکجاداشتم...

شایدازآغازینلحظاتخلقتمعصومانهاتدرکنارتنبودماماتاجاندربدندارمتمامزندگیامرافدایتخواهمکرد...

۱۳۹۸/۱۰/۲


خوش آمدی جان مادر ...

نظرات 56 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 ساعت 20:53

وای شمیم‌جونم دلمون رفت از دخملی بگی.....روزی چند بار میام

فرناز بانو شنبه 14 دی 1398 ساعت 01:46

شمیییییییییییییم ....
خیلی بی انصافی ..‌
مردیم از دلتنگی

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 08:51

فرناز بانو یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 19:55

بابا ما خیلییییی خماریم ... بیا لطفا و از روزای قشنگ مادری بگو برامون ... هر روز چندبار صفحه ات رو چک میکنم ولی خبری نیست ... دلم تنگیده برات دوست جون

میترا جمعه 6 دی 1398 ساعت 22:43

عزیز دلم هرچقدررر بگم شاید باور نکنی چشمام اشکی و دلم لرزید خدارو هزادان مرتبه شکرت که دلت شاد شد مبارکت باشه
قدم نورسیده مبااارک

ندا پنج‌شنبه 5 دی 1398 ساعت 15:34 http://Mydailyhappenings.blogsky.com

واااای شمیم مبارکت باشه. قدمش خیر باشه.
شمیم روز تولد من دختردار شدی
امیدوارم نامدار باشه و در کنار هم بهترین و شادترین لحظات رو تجربه کنید

تولدت مبارک قدمت خیر

آبانه پنج‌شنبه 5 دی 1398 ساعت 14:54

شمییییم زودتر از اون خوراکی خوراکی خوشمزه ات واسمون بگو. سرویست کرده هنوز یا نه؟

ملیکا پنج‌شنبه 5 دی 1398 ساعت 00:34

سلام شمیم جان
هزاران بار شکر خدای مهربون رو که چنین لطفی کرده، چشمت روشن و عاشقی
کردن هات مبارک عزیز دلم.

گلریز چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 22:56

به نام خدا
سلام عزیزم ، خیییییییلی خوشحال شدم ، ان شاءالله سایتون همیشه بالاسر گل دختر مستدام باشه

الناز چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 14:17 http://manesara.blogfa.com

خدایا شکرت خیلی وقته میخونمت شمیم اما تا به حال نظری نزاشته بودم واست خیلی خوشحالم خدا رو هزار مرتبه شکر که به خواسته ی دلت رسیدی خدا رو شکر که دخترت الان تو بغلته،خیلی خیلی خوشحالم انگار خودم بچه دار بشم از خدا میخوام خیلی زود پارسای الی که بیاد تو بغلش و خدا خیلی زود دامن الی رو سبز کنه،الهی خدا یار و همراهتون باشه ،عوض ما از راه در گل دخترتو ببوس نازنین بانو،خدایا شکر که دلت شاد شد

شیرین چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 09:43

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم شمیم
خوش اومدی جان خاله
هزار هزار بار خوش اومدی
باورم نمیشه
وای خدا
نمیدونی وقتی پست آخرت رو دیدم چقدر دلم شکست ذهنم خیلی درگیر تو شده بود، طوریکه از اون روز هرجایی، بغل هر کسی که یه نوزاد میدیدم اولین چیزی که به ذهنم میرسید این بود که ای خدا یکی هم سهم شمیم، روزای خیلی خیلی سختی رو میگذرونم این خبر تو مث یه نشونه بود برام، واقعا مرسی که نوشتی و خبر دادی، دلگرمم کردی دختر جان
خدایا مث اینکه واقعا میبینی و میشنوی دعاهایی رو که در حق همدیگه میکنیم، دمت گرم.

اکرم سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 21:42

ای جونم دختر شمیم جون اومده
شمیم عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم بهت،الهب هر روزت پر از مشغله های شیرین با فندق کوچولو باشه
فقط تو رو خدا بیا زودتر از دخمل نازت برامون بگو دیگه که آشتی جان دلمون رو آب کرده

مرضیه سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 19:47 http://because-ramshm.blogfa.com

دخترکتون خوش اومده شمیم جان...
الان من متوجه نشدم؛ پس دوقلوها منتفی شدن؟

مینا سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 19:32

تبریک میگم الهی ک خوش آتیه و نامدار باشه

گیسو سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 16:10 http://monolog-ha.blogsky.com

چشم و دلتون روشن. خونه تون روشن. قدمش مبارک و پر و خیر و برکت باشه براتون. خداروشکر بالاخره این انتظار تموم شد.

پریا سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:11

بهت تبریک میگم عزیزم،انشالا از داشتنش و بزرگ شدنش بهترین لذت های دنیا نصیبت بشه. برای منم دعا کن عزیزم

نرگس سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 11:59 http://azargan.blogsky.com

سلام ورودش مبارک چقدر از دیدنش خوشحال شدم ایشالا پرروزی وپر برکت باشه قدمش ایشالا شادیتون همیشگی باشه ایشالا زیر سایه پدرومادر نازنیشنش سلامت باشه

nisa سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 10:25 https://nisa.blogsky.com/

تمام وجودم پر از شادی شد اشکام داره همینطوری میاد خدایا شکرت شکرت شکرت. قدمش مبارک
برامون ازش بنویس.

دختر بزرگه بابایی سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 10:13

سلام
خدا رو هزاران بار شکر
صبح که روی ماهشو دیدم اشکام ناخوداگاه ریخت از شادی و از نتیجه صبر شما
در کنار هم خوشبخت و سعادتمند باشید

زن بابا سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 09:05 http://zanbaba2.blogsky.com

الهی هزاران هزاران هزاران بار سپاس از خداوند مهربان

نسترن سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 08:41

واااااای خداااای من شکرت شکرت شکرررر


تبریک میگمممم مامان شمیمممم چشم و دلت روووشنننننن


خدارو هزار‌مرتبه شکرررر
بمونید واسه هم‌تا ابد....

kindgirl سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 08:10 http://kindgirl.blogsky.com

عزیز دلم مبارکه به سلامتی انشالله

زهره سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 00:25

خداروشکر قدمش مبارک باشه

مریم سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 00:15

خوش‌ آمدی فرشته‌ی نازنین

سمیه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 23:47

شادترین و خوشرنگ‌ترین روزها را براتون آرزو میکنم ..

ایدا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 23:08

خدایاا عالیههه ازش عکس بذار شمیم

آبانه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 21:36

خودم تنها قربونش برم
مبارک هم باشید

فریا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 21:16

وای عزیزم مبارکت باشه،قدمش سبز،زندگیتون در کنار هم پر از شادی و خوشی،از خوشحالی و ذوق اشکام میاد ،فقط میتونم بگم مبارک باشه

فرناز بانو دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 21:09

فریبا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 20:25

خدا رو شکر عزیزم،قدمش مبارک و پر خیر و برکت باشه .

الی دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 17:57 http://mamanemicrooei.blogfa.com/

وای خدا دخترت رو دیدی؟ کی تحویلش میگیری؟
خدایا یعنی نوبت منم میشه!

عزیزدلم چهارشنبه بیستم آذر دیدمش
امروز اوردمش خونه
در گوشش گفتم دعا کنه زود زود نی نی ات بیاد بغلت

الهام دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 17:24

مامان شمیم نازنین
از خدا برای دخترت خوشبختی و سعادت را آرزو می کنم پستت لبخند بر لبم آفرید خدا حافظ و نگهدار این خانواده خوشبخت باشد الهی آمین

حانیه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 17:00

سلام شمیم جان بهت تبریک میگم انشالله که قدمش براتون پرازخیر وبرکت باشه چه جوجه خوش شانسی که توی مهربون مامانش شدی خیلی خیلی خوشحال شدم

ترانه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 16:49

چشم هممون روشن شمیم عزیزم ،قدمش گلبارون نفسش گرم، عشقتون پایدار ،مادر دختریتون شیرین عاقبتش بخیر

ژاله دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:50

خیلی مبارک باشه.کنار هم همیشه سلامت و شاد باشید.

هوراا خانم دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:25

قدمش خیر باشه

دورش بگردم

شمیم تند تند پست بذار بخدا دلمون آب شد

لاندا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:21

وااااییییی به به
دست و جیغ و هوراااااااااااااا
مبارک باشههههههه
قدم نو رسیده مبارک
چشمت روشن خانوم
بهترین خبر این چند وقت اخیر رو دادی. خیلی مبارک باشه

سارا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:16

شمیم من عزیز دلم مادر مهربون این شادی و خیر و برکت گوارای وجود نازنینت. مبارک بادا برتو این روز و همه روز

مرجان دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:13

سلام عزیزمن مبارکه.امدن دخمل خوشگلت به خانه پر مهرتان مبارررررررررک.

پیشاگ دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 15:03 http://bojboji.blogfa.com/

مبارک باشه به سلامتی
خدا حفظش کنه براتون

رکسانا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 14:56

چیزی نمیتونم بگم ، فقط اشک شادی بر چشم دارم و دلی لبریز از شُکر و شوق. قدم گل دخترت مبارررررک عزیزم.
ممنون که کام دلمون رو شیرین کردی با این مژده‌ی بی نظیر

رویای ۵۸ دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 14:46

آزاده دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 14:32

شمیم جان ب دنیای مادرانه خوش آمدی.
ممنون ک ب ما هم خبر دادی:
خدایا شکرت

وجیهه دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 14:29

مبارکه شمیم جان انشالله بهترین لحظه ها در انتظارت باشد و کنار دخترت خوشبخت بشیدوقتی آشتی نوشته بود که دخترت الان توی بغلت گرفتی از خوشحالی اشکم سرازیر شد خوشحالم براتون

فرشته دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:48

عزیزززم خیلی تبریک میگم. خدا حافظ و نگهدار خودت و دختر نازنینت باشه

مهسا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:44

شمیم قشنگم قدمش مبارک باشه براتون دختر پر ناز. ببوس روی ماهشو از طرف من.

شیلا دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:22

بعد از مدتها یه خبر خوش شنیدیم
خدایا صدهزار مرتبه شکرت
برا هم بمونید الهی

هما دای دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:21

خدایا شکرت

فروغ دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:16

مبارکت باشه شمیم جان .خداروشکر که ب خواسته ات رسیدی.وقتی نوشته تو و آشتی رو خوندم اشکام سرریز شدن .الهی که خوش و خرم باشی عزیزم

نازنین دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 13:15

چشمت روشن مامان شمیم عزیز
الهی که سالهای سال بمونید برای هم با تن سلامت و دل خوش و خیر هم را ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد