من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

.....

سلام

روزیکه فکر میکردم خیلی خوشحال باید باشم اصلا حالم خوب نیست...

امروز صبح از بهزیستی به حامد زنگ زدن

یه دوقلوی دختر....متولد ۹۸/۱/۳۰

نمیدونم باید چیکار کنم،دو دلم فقط و فقط هم بخاطر شرایط افتضاح اقتصادی...همین فردا که برم ببینمشون دو تا ویزیت دکتر باید بدم !

خدایا چرا همه امتحانات بنده هات رو جمع کردی از من یه نفر میگیری؟

پ.ن: هنوز تصمیم نگرفتم که قبول کنم یا نه.پس لطفا بهم تبریک نگید ...داغ دلم تازه میشه

نظرات 8 + ارسال نظر
ملیکا پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 04:38

سلام شمیم جان
فقط با خدا حرف بزن، مطمئنم کمکت می کنه و تو هیچ برهه ای شمیم عاشق رو تنها نمیذاره، تو خودت برگزیده ای، خدا خیییییلی دوست داره، تو لایق بهترین هایی.

زن بابا یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 08:41 http://zanbaba2.blogsky.com

وای عزیزم تو نمیدونی دوقلوها چه دنیای شیرینی دارن
سخته خیلی سخته اما تو می تونی و ارزشش رو داره
باور کن دیدم که میگم

Mahsa شنبه 9 آذر 1398 ساعت 13:37

ان شالله بهترین ها براتون رقم بخوره

هما شنبه 9 آذر 1398 ساعت 12:12

سلام شمیم جان من به خودم جرات میدم بهت بگم انتخاب کن دوتا خواهر خدا میدونه تو بهترین مادری برا همین دوتا سر راهت گذاشته که هردو لبریز از عشقت بشن

هوراا خانم شنبه 9 آذر 1398 ساعت 11:55

ان شاءالله خیره عزیزم

ستاره شنبه 9 آذر 1398 ساعت 11:49

شمیم‌عزیز
قبول کن چی بهتر از این می تونه باشه
اوضاع اقتصادی تا بوده همین بوده
پول ممکنه بره و بیاد
ولی این حس ناب تکرار نشدنیه

آشتی شنبه 9 آذر 1398 ساعت 11:30

سلام.
شمیم. یه روز قبل از تولد دخترها، پست گذاشتی اینجا. برو بخونش





لاندا شنبه 9 آذر 1398 ساعت 11:15

شمیم جونم، ایشالا که بهترین تصمیم رو میگیرید عزیزم. ما دعا میکنیم برات که خدا بهترین راه رو بذاره جلوی پات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد