من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

موقت

سلام عزیزای دلم

ممنون بابت تبریکاتتون

ولی فکر کنم اشتباه رسوندم منظورم رو

من فقط گفتم احساس زنی رو دارم....

من باردار نیستم 

حالا میام و مفصل براتون مینویسم

از ذوقتون کم نشه که به اندازه یه حاملگی شایدم کمتر نی نی داره میاد....

ببخشید الان نمیتونم بیشتر بنویسم چون امتحان دارم زود برم درس بخونم

سه شنبه امتحانام تموم میشه شاید چهارشنبه نوشتم

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا شنبه 1 تیر 1398 ساعت 11:24

سلام شمیم جان، امیدوارم که خدا هر لحظهء زندگى، یار و نگهدارت باشه. منتظریم عزیزم.

مرسی ملیکا جون

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 12:57

سلام بانوی من
از شاد شدنت بی نهایت خوشحالم
فقط این مهمه.
منتظر خبرای خوب میمونم مهربان عزیز

ممنونم محبت داری شما

آزاده پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 02:31

شمیم جان هر چی برات پیش بیاد ایشالا ک خیر باشه
فقط زودتر خبرا رو بده. امتحانات رو ب خوبی پشت سر بزاری

چشم عزیزم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد