من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

مادرانه هایم شروع شد

احساس زنی رو دارم که بعد از سالها حسرت و انتظار برگه مثبت ازمایش تو دستشه و ناباورانه بین زمین و هوا قدم برمیداره

نظرات 12 + ارسال نظر
فریا شنبه 1 تیر 1398 ساعت 02:49

عزیز دلم چقدر خوشحال شدم ،ایشالله که تو آغوشش بگیری و برامون عکس بزاری،

ممنوووونم

ژاله جمعه 31 خرداد 1398 ساعت 14:12

مبارک باشه عزیزم.

مرسی عزیزم

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 12:56

سلام
تبریک میگم بانوی مهربان و خوش قلب

یه دنیا تشکر

آزاده چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 12:14

وای خدا چقدررررررر شاد شدم. شمیم جان خیلی مراقب خودت باش. الهی ک تا آخرش برات ب خیر و خوشی پیش بره. مراقب خودت باش حسابی. تبریک تبریک تبریککککک

مرسی ازاده جان اما باردارم نیستم ها
فکر کنم اشتباه رسوندم منظورم رو

مامان رها سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 19:41

عجب خبر زیبایی من همونم که پیج لباس کودک تو اینستا دارم خیاط کودکم انشالله کلی لباسهای گوگولی واسه این نینی نازنین سفارش بدی
پیج اینستا
E.jalili70

عشقی شما با اون لباسهای گوگولی قشنگ باعث افتخاره برای نی نی خانوم از شما خرید کنم

رویای ۵۸ سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 14:42

تبریک می گم عزیزم...خیلی وقته در سکوت می خونمت و این خبر خوب بهانه ای شد که سکوتمو بشکنم

عزززیزدلم ممنونم که وقت میگذاری لطفت رو قربون

آرزو دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 08:46

شاد باشی

ممنونم

ملیکا دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 04:40

سلام شمیم جان
از ته دلم آرزو مى کنم که ان شاالله خدا کمک کنه با صحت و سلامت این دوره رو پشت سر بذارى و کوچولوى عزیز رو در آغوش بگیرى.

باردار نیستم ملیکا جان
اما باز هم دعای قشنگیه ممنون از لطفت

مامان ارسام یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:52

سلام
خیر باشه

ممنونم

مونا یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:43

وای باورم نمیشه خیلی خیلی مبارکت باشه عزیزم. امیدوارم همراه هم این مرحله رو به شلامت پشت سر بزارین و نی نی قشنگت رو تو آغوش بگیری. مرسی که زود بهمون خبر دادی

ممنونم
خودم بیقرار بودم و باید بهتون میگفتم هرچند هنوز خیلی راه دارم تا در اغوشم بگیرمش

شیلا یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:27

وای راست میگی ؟!!
از خدا میخوام هر چی برات خیره پیش بیاره

ممنونم

پرند یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 14:32

ای جاااان دلم
خیلی خوشحال شدم عزیزم
چه خبر خوبی دادی،شروع مادرانه هایت مبارک عزیزم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد