من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

دوباره امتحان

سلام

ظاهرا قسمت اینه که امتحان به امتحان پست جدید بگذارم

از فردا امتحانات ترم دوم شروع میشه و خدا بخواد رفته رفته داریم از چس ترمی درمیایم

شرکت حسابی شلوغ پلوغه البته یادم نیست گفته بودم دوباره میرم سر کا یا نه! که خوب البته موقتی هست و قرارداد بستم تا اخر تیر

کلی برنامه برا تابستون دارم کلی کتاب و فیلم که باید بخونم و ببینم.

وقت زیادی ندارم.چشم بهم زدم یکسال از نوبت بهزیستی رفت و یکسال باقی مونده البته اگر واقعا همون دو سال بشه و بیشتر نشه! که البته اگرم بشه مشکلی نیست چون وقت بیشتری برای تیک زدن لیست کارهایی که قراره تا قبل از اومدن بچه انجام بدم ،دارم.

دیگر ملالی نیست جز دوری شما.

مرسی که هنوزم بهم سر میزنین 

یه عالمه ارزوی خوب و انرژی مثبت تقدیم به شما

نظرات 19 + ارسال نظر
سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 10:41

سلام مهربان
سال نو مبارک

سلام به روی ماهتون
سال نو شما هم میارک ممنون که هنوز به یادم هستید:)

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 11:27

سلام مهربان
خوبین؟

:))))))))

رضا چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 06:05 http://rezacplus.blogsky.com

ماشالله به این انرژی و روحیه

ممنونم

ملیکا یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 03:35

سلام شمیم جان

سلام به روی ماهت عزیزم

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 08:07

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 07:48

سلام با حال
زندگی توی روزای سرد زمستونت گرم گرم.
خوبی؟
شب چله خوب و پر انرزی داشتین؟
خوش گذشت؟؟؟
کاش بازم مینوشتی ....

سلاااام
ممنون از لطفتون

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 07:46

سلام
خوبم خوب. باور کن خوبم
منتظر شنیدن خبرای خوب از طرف شما مهربان بانوی دوست داشتنی هستم.
انرژی های فراوان و مثبت براتون آرزومندم
آخر هفته خوب و شادی داشته باشین

سلام
خدارو شکر که خوبین
مرسی که همچنان به یادم هستین

سسسسسسسسسسسسسسسسس چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 09:34

سلام
خوبی بانوی مهربان

سلام
ممنونم خوبم
شما خوب هستید دوست باوفا

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 11:24

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 08:11

قربونتون برم. فقط دلم تنگ شده بود. گفتم ببینم چه میکنین..............

مررررسی خیلی لطف دارین بعد اینهمه مدت هنوز فراموشم نکردین
خوبم هستم روزگار میگذرونم شکر خدا

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 13:15

سلام

سلامعلیکم
حال و احوال شما

ملیکا یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 23:19

سلام شمیم جان
امیدوارم شاد و خوش و تندرست باشى و همچنان مشغول تلاش ...
یه چند خط هم از برنامه هات بنویسى خوشحال میشیم عزیزم.
موفق باشى.

اسمان یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 20:14

یادت میاد من باردار نمیشد بعد از حدود 6 سال دی ماه فهمیدم باردارم دخترک دوم ما شهریور به دنیا میاد هر دفعه که تکون خورد یادت کردم شمیم جووون ولی تو این سالها فهمیدم هر چیزی حکمتی داره

الهی عزیزززم مبارک باشه قدمش
خیلی خوشحالم کردی اسمان جانم حتما حکمتی هست و برات بهترین ها رو ارزو میکنم
کاش ادرس وبت رو برام گذاشته بودی یا اینستات رو همیشه به یادت بودم ولی خیلی وقت بود گمت کرده بودم
راستی نی نی دوم هم دختره!!!چه خوشبختی بزرگی ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

آشتی یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 14:52

سلام عرض شد

سلام از ماست بانو

ملیکا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 20:15

سلام به تو نازنین شمیم جان
کلى برات نوشته بودم، کامنتم کامل نیومده، خوبه سیو کرده بودم!

شمیم جان چون وبلاگتو همیشه باز میذارم متوجه نشدم کى آپ کردى...
خیلى خوشحال شدم. آفرین به استعدادها و تلاشت. وقتى آدم انتظار
مى کشه اگه سرگرم کارى باشه زمان زود میگذره.
امروز با خودم فکر مى کردم تو مسایقه فوتبال بین ایران و پرتقال، چقدر ناراحت شدیم وقتى داور به نفع پرتقال، پنالتى گرفت... اما چه جورى به خود بیرانوند و مردم ایران و جهان نشون میداد که بیرانوند این قابلیت و استعداد رو داره که توپ رونالدو رو بگیره...
اولش و ظاهرش به نظر خوب نیست اما اگه به خودش توکل کنیم و ناامید نشیم حتمأ نتیجه اش خوبه.

مرسی عزیزدلم از محبتت
دقیقا درست میگی
اگه متوجه این باشیم که این روزا که میگذره از عمرمون کم میشه و دیگه هم برنمیگرده...اونوقت انتظار دیگه طولانی نیست!
به جایی رسیدم که دیگه باید تند تند از لحظه هام استفاده کنم و نذارم یک ثانیه هم از دستم در بره

ملیکا جمعه 8 تیر 1397 ساعت 15:03

سلااااام

سلاااام به روی ماهت

ندا دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 16:08 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

امیدوارم امتحانات بخوبی و با نمرات بالا تموم بشه
برادر یکی از دوستام بچه از بهزیستی آوردن یکسال و دو ماه طول کشید، البته تهران نیستن اونا.
امیدوارم یک به یک کارهات به خوبی و دل خوش تیک بخوره.

ممنونم عزیزم
هم اینکه شهرستان فرق میکنه با تهران هم اینکه برای دختر انتظار طولانی تره،پسر میخواستم شش ماهه گرفته بودم...
فدای محبتت

Reza یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 10:46 http://rezacplus.blogsky.com

ماشالله به این برنامه ریزی!
موفق باشی

متشکرم

اسماعیل بابایی شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 22:18 http://www.fala.blogsky.com

دوستان و همراهان فرهیخته
خوشحال خواهیم شد که در طرح "هر دو هفته یک کتاب" شرکت کنید تا در کنار یکدیگر کتاب بخوانیم و از نظراتِ هم بهره مند شویم و بر دانش و آگاهی مان بیفزاییم.



++ جزئیات طرح:

٭هر دو هفته یک کتاب خوانده می شود و در انتها نظرات خوانندگان درباره ی آن به اشتراک گذاشته می شود.

٭ ترکیب کتاب ها به طور عمده به ادبیات داستانی می پردازد؛ رمان و مجموعه داستان های کوتاه از ادبیات ایران و جهان.

٭ در مراحل نخست، کتاب ها از پیش انتخاب شده اند و در مراحل بعد، نظرات دوستان در انتخاب عنوان های کتاب ها لحاظ خواهد شد.

بدیهی ست که در همه حال، نظرات همراهان فرهیخته را پذیرا خواهیم بود و در ادامه، از آن ها استفاده خواهیم کرد.

٭ شروع این طرح با معرفی نخستین کتاب، از روزیکشنبه سوم تیرماه خواهد بود.

٭ کتاب های تیرماه به ترتیب "اعتماد" (آریل دورفمن) و"سمفونی مردگان" (عباس معروفی) می باشند.



++ پی نوشت ها:

٭ در صورت تداوم این طرح، امکان پرداختن به دیگر حوزه های ادبی نیز فراهم خواهد بود.

٭ بازه ی زمانی دو هفته از آن رو انتخاب شده است تا امکان مطالعه برای همه ی دوستان فراهم باشد.

٭ بدیهی ست که ممکن است کتاب در نظر گرفته شده پیش تر توسط برخی از دوستان مطالعه شده باشد؛ در هرحال، نظرات این دوستان در پایان دوهفته، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

٭ هدف از این طرح، گسترش فرهنگ مطالعه است و الزامی برای نظر دادن درباره ی کتاب مورد نظر نیست.

٭ در صورتی که درباره ی این طرح نظری شخصی دارید، لطفا نظر خود را با عنوان "خصوصی" در بخش نظرات بیاورید. در غیر این صورت، نظر عمومی تلقی شده و در معرض دید همه ی مخاطبان قرار خواهد گرفت.


++ راه های ارتباطی:

برای این طرح، یک وبلاگ اختصاصی با عنوان "هر دو هفته یک کتاب" به آدرس زیر در نظر گرفته شده است:

http://2book.blogfa.com

علاوه بر این وبلاگ، در صورت نیاز می توانید از راه های زیر درباره ی این طرح تبادل نظر کنید:

ایمیل: ismaeil.babaei@gmail.com

تلگرام: Ebabaei@

لطفا با به اشتراک گذاری این پیام، در گسترش این طرح همیاری کنید.
پیشاپیش از همراهی همه ی دوستان سپاسگزارم.
#هردوهفته_یک_کتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد