من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

سلام

امیدوارم شاد و پیروز باشید

تا اطلاع ثانوی اینجا نمینویسم اما سعی میکنم اینستا فعال تر باشم

دلیلش هم مشغله زیاد و البته اینکه فعلا روزها همچنان مثل هم میگذرند...اگر اتفاق جدیدی افتاد همون اتفاقی که این وبلاگ رو بخاطرش زدم!!!حتما حتما میام و خبرش رو بهتون میدم.

در پناه خدا 


نظرات 9 + ارسال نظر
ملیکا دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 22:22

سلام به روى ماه شمیم عزیزم
مهربونى رو باید از تو یاد گرفت، خدارو شکر که این هدیه ى بزرگ رو بهت عطا کرده چون اومدن پیغمبر اصلأ براى اخلاق و مهربونى بود،
نمیدونم این کانال رو تو تلگرام دارى یا نه ولى خواهرم برام فرستاده خیلى جالب بود اگه تمایل داشتى سرى بزنى بد نیست:
از پیش برای چیزهایی که درآینده نصیب شما خواهد شد، بگویید: خدایا شکرت.

☕️هر صبح با یک کلیپ انگیزشی و آموزشی در کانال تلگرام رویال مایند:

ملیکا سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 12:26

سلام شمیم جان
مى دونم که غمگین نیستى عزیزم، من تو رو شادى و سرزندگى مى بینم و منو ببخش بخاطر حس اشتباهى که بدون شناخت از اون نوشته گرفته بودم. متوجه شدم که پشت اون نوشته یه دنیا اندیشه است...
من عادت به نوشتن کامنت ندارم اما جالبه از وقتى تو پست جدید نمیذارى من مدام برات کامنت میذارم !!! این نشونه ى اینه که وقتى حرف میزنى خیالم راحته اما وقتى نمى نویسى ، دلم تنگ میشه برات ، اما احترام میذارم به تصمیمت و از خداى مهربون بهترینهارو برات آرزو مى کنم.

سلام به روی ماهت
نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی پستی ننوشتم و میام میبینم کامنت دارم ممون ازت مهربونم یه دنیا خوشحالم میکنی ماااااهی عزیزدلم
ضمنا اصلا اصلا ناراحت نباش از کامنتی که راجع به اسم وبلاگ دادی حق داشتی اینطوری برداشت کنی چی رو ببخشم؟مهربونی مگه بخشش میخواد؟

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 08:38

سلام
خوبی مهربون خوشگل
چه خبرا؟
اوضاع خوبه؟
دلتنگت شده بودم.
مواظب خودت و خوبی هات و همسر مهربونت باش

سلام
خوبم شکر خدا شما خوبین؟
ممنون از لطفت مرسی که به یادمی

ملیکا یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 00:01

سلام شمیم جان
ببخش منو که دخالت کردم، هیچ دوست ندارم که غمگین باشى.
میدونم که براى جذب بهترین ها باید از جنس خدا بود و خداوند جنسش از شادیه...
من ٢١ آذر یعنى هیجده روز پیش مادرم رو به علت کهولت سن از دست دادم، مادر در هر سنى مادر و عزیزه، اما هزاران بار خدارو شکر مى کنم با وجود اینکه مادر چند سال اخیر مخصوصأ بعد از فوت برادرم ، اکثرأ بیمار بود و این دومین پسرش بود که از دست مى داد ، هرگز ناله و گریه نکرد و همیشه مى گفت شکر گزار و صبور باشید و در هر کار و اتفاقى به خدا توکل کنید تا انرژى و تدبیر او به زندگیتون جارى بشه و امور شمارو سر و سامون بده، آرامش داشته باشید تا خدا به جاى شما فکر کنه، مصلحت و خواست خدارو جلوتر از خواست خودتون قرار بدین...
خلاصه اگه بخوام همه ى توصیه هاى مادرو برات بنویسم در حوصله ات نمى گنجه.از ته قلبم برات آرزوى شادى و خیر و برکت دارم.

سلام ملیکا جان
خدا رحمت کنه مادر عزیزت رو
روحشون در ارامش و شادی
خدا به شما هم صبر بده و ممنونم از توصیه های خوبی که کردی حتما همینطوره عزیزم
راستی من غمگین نیستم اصلاااا گفتم اسم وبلاگم از کجا میاد خیالت راحت این روزا که کلا سرخوشم
بازم ممنون ازت فدااااای محبتت

ملیکا چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 02:22

سلام شمیم جان
خواستم پیشنهاد کنم عبارت من زنى تنها در آستانه فصلى سرد رو از سر وبلاگت بردارى و یه جمله امیدوار کننده بذارى چون خودت بهتر میدونى که کلام قدرت دارن و هر چیزى جنس خودشو جذب مى کنه، فکر منفى اتفاقات منفى و فکر مثبت اتفاقات مثبت، به قول اسکاول شین اگر کنترل افکارمون رو نمى تونیم به دست بگیریم بیان و کلاممون رو که مى تونیم کنترل کنیم...
منو ببخش که فضولى کردم ، خیلى دوست دارم چون میدونم که بسیار توانا و دانا هستى...

قربون تو برم لطف کردی بابت پیشنهادت
این عنوان بخاطر ارادت من به فروغ عزیزم هستش بسیار دوستش دارم و بهمین خاطر این جمله رو برای عنوان وبلاگم انتخاب کردم فروغ برای من بسیار ارزشمند هست و تمام روزهای خوب و بد زندگیم با اشعارش گذشته ولی بازم تشکر میکنم مهربون

سسسسسسسسسسسسسسسسس شنبه 2 دی 1396 ساعت 13:26

سلام
چله قشنگت مبارک
امیدوارم خوش گذشته باشه خوشگل خانم

سلام
ممنون از اینکه هنوز به یادمی
یلدای شما هم مبارک زمستون شاد و ارومی داشته باشی

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 11:52

سلام
باشه خوشگل خانم

سلام

آبگینه پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 00:49 http://abginehman.blogfa.com

^_^:
خانوما اگه کسی رو میشناسین که بچه نمیاره و دنبال بچه ست این بچه های کرمانشاه رو دارن میارن گفتن هرخانواده ای بخواد چه دختر چه پسر رو میدن بهشون شناسنامه هاشونم رایگان به نامشون میزنن بدون اینکه مثل پرورشگاه سختگیری بشه اگه کسی رو میشناسین اطلاع بدین

هیچ هزینه ای نداره

09016127793 انصاری

نمیدونم خبرش راسته یا دروغ. ولی گفتم شتید به درده شما بخوره

همچین چیزی نیست عزیزم

اسمان دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 14:06

موفق باشی عزیزم ادرس ایسناتو بده اگه امکان داره

ممنونم گلم ببخشید دیر جواب دادم
Mamanyekta رو سرچ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد