من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

گزیده خبرها

سلام به روی ماه دوستای گلم

خوبین خوشین سلامتین؟

منم خوبم شکر خدا

دیروز مهمونی دوره فامیل های همسر بود.ساعت دوازده اماده شدیم و با نهال و سامی و مادرشوهر رفتیم.

ما اولین مهمونا بودیم و بعد از ما همه یکی یکی اومدن.

تولد عمه کوچیکه حامد هم بود و عمه بزرگه براش کیک گرفته بود و سوپرایزش کرد.کلی رقصیدیم و جلف بازی دراوردیم؛)

باهاشون خوش میگذره.بی حرف و حدیث و ادااصولن...خاکی و صمیمی...

پیششون نگران نیستی که آی فلان چیزو بگم به این بر میخوره یا بهمان کارو کنم فلانی ناراحت میشه...

پارسال هم رینه رفتیم باهاشون یادتونه؟یکی از بهترین مسافرتای زندگیم بود...خدا حفظشون کنه

نهال هم ابروهای عمه اش رو تتو کرد و بعد هم دو تا طرح برای عروس عمه اش یکی دستش یکی پاش زد و خیلی خوشگل شد...

میخواستم عکساش رو بذارم اینستا ولی دودل شدم نذاشتم...

گفتم شوهرم عکاس شده؟؟؟؟

بلللله عالیجناب حامد خان عکاسی حرفه ایی اموختن و در این کار بسیار علاقه و پشتکار دارن و از صدقه سر این علاقه هی ما رو میبرن گردش و تفریح و خودشونم عکاسی میکنن:))))

جمعه با مامانم و شیدا و مادرشوهر اینا و نهال اینا رفتیم دارآباد جاتون خالی خیلی خوش گذشت ...

همایش اقوام ایرانی بود و گروه گروه میومدن و رقصای محلی میکردن و ما هم اون پشتا یه قر ریزی میدادیم؛)

شنبه این هفته هم قراره به امید خدا بریم پره سر . با خاله ام اینا و مامانم اینا.باز هم در راستای پروژه عکاسی همسر جان ما هم یه فیضی میبریم...

انقدر هم عکسای مختلف با پوزهای جذاب و مدل به مدل از من میندازه که نگو و نپرس....دلتون آب؛)))))

راستی وقت میکرونیدلینگ گرفتم برای خودم و مامانم و نهال و مادرشوهر ...انشالله میام نتیجه اش رو میگم براتون،خودم که خیلی تعریفش رو شنیدم.

هفته گذشته هم با شیدا یه رژیم ده روزه رو شروع کردیم که شیدا سفت و سخت داره پیش میره و من اما یه چند باری ناپرهیزی کردم!البته حدود یک و نیم کم کردم اما توقعم پنج کیلو بود!!!

حالا همینجوری نون و چربی و شیرینی رو حذف میکنم و ادامه میدم باشد که رستگار گردم...

خوب اخبار چند وقت گذشته و اینده رو دادم فعلا میرم زودی برمیگردم انشالله و اخبار و سفر و رژیم و میکرونیدلینگ رو هم خدمتتون عرض میکنم.

دوستتون دارم مراقب خودتون باشین مهرتون پیشاپیش مبارک


نظرات 7 + ارسال نظر
امیر نقدی لنگرودی سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 12:42 http://noghte-az-sarkhat.blogfa.com

شبیه پیچ و خم های" هراز "و "جاده ی چالوس "

دلم آشفته ی پائیز ِ جنگل‌های موهایت

امیر نقدی لنگرودی

ظهر پاییزیتون بهاری و رویایی
دعوتید به غزلخوانی از
نقطه از سر خط

سسسسسسسسسسسسسسسسس چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 10:09

سلام
چه خوب که خوبی.
بازم مواظب خودت باش
منم همین دور و برم. شاید راست میگی کم پیدا شدم.
دچار روزمرگی شدم دیگه
ولی همه چی خوبه

بیضا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 13:25

شمیم عزیزم خیلی دیر به دیر مینویسی دلم برات تنگ میشه همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم حتما از نتیجه میکرونیدلینگ برای ما بگو.

رکسانا سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 15:06

ای جانم همیشه به گردش و شادی شمیم جان
معلومه که عکسهای یک خانوم خوشگل و ناز عالی میشه
پاییزت رنگارنگ عزیزدلم

لیلا شنبه 1 مهر 1396 ساعت 12:54

پس حسابی عکسای خوشمل خوشمل دارین.عزیزم این رژیم ده روزه اگر کانادایی هست به نظرم ی تجقیقی کن من دوستی داشتم ک این رژیم رو گرف بسیار هم سخته و گشنگی داره به پنجاه رسید.اما الان شثت کیلوعه و هی زیادم داره میشه دکتر ک رفت بهش گفته این رژیم ها وزنو تو مدت کم خیلی کاهس میدن اما کاذبه.دوباره برمیگرده.دیگه اینکه سلامت باشی و خندان

مشاوره جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 03:22

ما که عکسی ندیدیم.اینستاگرام و تلگرام هم نداریم.فقط جیمیل داریم.

نسیم سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 11:31 http://nasimmaman

همیشه خوش باشی..در سفر..و خوشگذرونی..دخترووو
از عکسات بازم بزار اینستا

همینطور شما خوشگل خانوم
به روی چششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد