من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

دور باش اما نزدیک....

برای من وبلاگ یه دنیای مجازی  و خیالی و دروغی نیست!!

با تک تکتون زندگی میکنم...همه دوستام رو از ته ته قلبم دوست دارم و همیشه تو ذهنم هستین.

دوست ندارم مجازی باشین

من شما رو خیلی خیلی نزدیک حس میکنم...

وقتی از روزانه هاتون،از افکارتون و دردهایی که فقط و فقط تو وبلاگتون مینویسین  حس نزدیکی و صمیمیت عمیقی میکنم که شاید تو نزدیکترین افراد خانواده ام یا دوستام حس نمیکنم...

من ادمی هستم که برای دوستیها ارزش زیادی قایلم و برای حضور تک تکتون توی زندگیم خدارو شکر میکنم و ازتون خواهش میکنم فراموشم نکنید و همیشه باشید.

نمیخوام وسط زندگیتون تالاپی بیفتم پایین که خودمم ادمی نیستم که زیادی اهل ارتباط و برو بیا باشم،فقط دورادور حضور داشته باشید دلم به بودنتون گرمه...


نظرات 7 + ارسال نظر
آشتی شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 14:41

برای منم مجازی نیست. خیلی واقعیه.
تو هم برای من حقیقی هستی. شاید نه هر روز. ولی خیییییییییلی از روزها بهت فکر میکنم. به شمیم. زنی در آستانه فصل گرم رسیدن به آرزو

عزیزدلمی
بی شک یکی از دوستای گل و بامعرفتم شمایی

nisa سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 15:50 http://nisa.blogsky.com/

قربونت برم عزیزم. منم خیلی دوستت دارم و همیشه آرزو می کنم شاد و خندون باشی.

تو بهترینی

نسیم سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 12:07 http://nasimmaman

قربونت برم من

خدا نکنه دوست جون خودم

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 08:50

سلام بانو
هستم همیشه هستم
یه مدت مسافرت بودم
چه خبر شده اینجا؟؟؟!!!!
ولی دلم که برات تنگ شده بود.
مواظب خودت باش
خوشحالم که بازم مینویسی

سلام
خوش برگشتی
همیشه به مسافرت
خبری نشده همه چی امن و امانه
ممنونم دوستم

اکرم دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 13:11

تو گلی شمیم جان .
خیلی دلم گرفته بود رمزی شدی.
الهی همیشه حال دلت خوب باشه مهربونم

ای جاااانم ببخش عزیزم
فدای محبتت

الی یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 16:39

سلام شمیم نازنین
من خیلی وقت هست که هم در وب و هم اینستا همراه هستم و گاها برات نظر هم میزاشتم خوشحال میشم رمزت را برام ایمیل بکنی ایمیل شرکت را گذاشتم تا مطمئن بشی از آشنایان شخصیت نیستم - فدای تو الهام رضایی

سلام عزیزم بلههههه مگه میشه شما رو یادم بره دوست خوبم
پست های جدید رو بدون رمز مینویسم عزیزم
اگر بخوام رمزی بنویسم حتما حتما رمز رو برات میفرستم

بیضا یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 15:28 http://mydailydiar.blogsky.com

وایییی شمیم جونم هر روز میومدم وبلاگت رمزی شده بد لطفا دیگه اینطور بیخبر رمزی نشو آخه ما ناراحت میشیم. عزیزم من همیشه حضور دارم و خیلی دوستت دارم میبوسمت عزیزکم.

بیضای نازنینم
چشششششم ببخش منو مهربون
ممنون از حضور سبزت عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد