من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

سرگرمی

سلامی دوباره خدمت همه دوستان گل و نازنین

یه چند روزی وبلاگ رو رمزی کردم تا فرصت کنم همه پست های قبلی رو رمزی کنم...علتش هم مشخصه دیگه...کسی وبلاگم رو میخوند که نمیخواستم بخونه!

از این به بعد هم مینویسم و بعد چند روز رمزیش میکنم اینجوری احساس امنیت بیشتری میکنم

از حال و احوالم خواسته باشید خوبم هستم روزگار میگذرونم...

خیلی دلم میخواد یه کاری بکنم،نهال رفته تتو یاد گرفته و اتفاقا کارش هم خیلی خوبه!رو پای منم یه کلید سل زد!

منم دلم میخوام یه کاری یاد بگیرم مثل کاشت ناخن! عاشق این قرتی بازیام!!!با اینکه اصلا قرتی نیستم:/

اینجا کسی هست  کاشت ناخن بلد باشه یکم راهنماییم کنه؟

ممنون میشم پیشنهادی دارین بدین،دوست دارم سرم گرم بشه چون سر کار هم نمیرم و معلوم نیست بازم برم یا نه!

فعلا

نظرات 9 + ارسال نظر
آشتی شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 14:43

من کاشت ناخن بلد نیستم. ولی چند ساله میرم پیش دوستم برام ترمیم میکنه! به کارت میاد؟؟؟؟؟؟؟

ای جونم
بازم خوبه،سوالی داشتم میام وبت میپرسم

ani پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 09:44

راستی شمیم جون eyelashe extension هم خیلی کار روبورسبه درامدش هم خیلی خوبه

ممنون از پیشنهادت!!!راست میگی کلا اکستنشن رو بورسع و پرطرفدار!!برم دنبالش

Samira سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 22:54

سلام قشنگم راستش اینستا عکستو دیدم چقدر قشنگو ملیح بودی
کلشت ناخن خیلی خوبه حتما یاد بگیر
بوووچ

سلام عزیزم
مرسی بانو نظر لطفتونه
حتما دوستم

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 08:54

سلام
خوب منم رمز میخوام دیگه

سلام
پست های قبلی رمز دار شده
جدیدی ها رو بدون رمز مینویسم تا بعد

ani سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 00:44

سلام شمیم جون
هوشحالم وبلاگت برگشت عزیزم :*
عزیزم من خودم بلد نیستم اما اونقد تو یوتوب فیلمای آموزش کاشت ناخن هست که فکر کنم کمکت میکنن

سلام عزیزم
ممنونم
راست میگی یونیوب رو حتما سر میزنم

اسمان یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 15:26

سلام عزیزم خوبی نگران شدم

سلام به روی ماهت
معذرت میخوام نمیخواستم نگرانتون کنم
خودت خوبی؟دخترک گلت خوبه؟

ندا یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 10:15 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

وایییییی شمیم جووووووونم
دلم برات تنگ شده بود. توی اینستات هستم یه مدت پست نذاَشتی وبت هم رمزی بود نگرانت شدم. ولی گفتم شاید دایرکت اینستا دوست نداشته باشی. توی وبم پست گذاشتم از خودت خبر بدی که انگاز نخوندی بعد دیدم یکی توی یکی از پستهای اینستا پرسیده و جواب دادی داری وبت رو رمزی میکنی منم خیالم راحت شد اون پست رو حذف کردم
بی خبر نرو عشقم...............

منم کاشت و تتو خیلی دوست دارم. از الان برات آرزوی موفقیت میکنم دوستم

قربونت برم مهربونم
وبلاگت رو سر میزنم و میخونمت ولی متاسفانه اون پستت رو ندیدم ببخش منو عزیزم
دایرکت هم دوست دارم چرا این فکرو کردی نازنینم؟؟
ندا اکانت اینستات رو نمیدونم لطف کن بهم بده که فالوت کنم
تتو که باحاله خیییلی ولی کاشت رو هنوز شروع نکردم امیدوارم بتونم و دنبالش برم

ماندگار یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 07:15 http://mandegarnail.mihanblog.com

سلام عزیزم .
من کارم کاشته دیکه دوستم . چرا از خودم نمیپرسی؟
فقط قبل از تصمیم خوب فکراتو بکن . کاشت دنیای خارق العاده و وسیعیه که صبوری و‌پشتکار لازمشه. اصلا با تتو قابل مقایسه نیست .
من‌در خدمتتم عشقم . راستی اینستامو حذف کردم . الان پیج اصلی خودمم . باید دوباره فالوت کنم .

سلام به روی ماهت بی معرفت
الان اومدم وبلاگت رو دیدم اخه این درسته این همه مدت وبلاگ داشتی و به من ادرس نداده بودی؟
نمیدونی من چقدر دوست دارم!!!
نمیدونی همش به یادتم ،همش دوست دارم بخونمت...یهو میری غیب میشی هیچ خبری ازت نمیشه!!!!!

سحر یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 00:07

حتما برو دنبال علایقت
خوشحالم که هستی و خوبی
روزای سخت می گزره نمی مونه این ماییم که می مونیم.
نمی دونم می دونی یانه قسمت نبود و نی نی تو دلم نیست یعنی بود اما پوچ بود گفته بودم بزارم ی دفعه‌باخبرخوب بیام‌نشد ببخش

الهی بگردم برات نمیدونستم و اتفاقا منتظر بودم بیای و خبرای خوب بدی.بمیرم برا دلت درک میکنم میدونم چی کشیدی خدا بهت صبر بده و توان ادامه راه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد