من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من خوشبختم

سلام به روی ماه دوستان عزیزم 

ممنونم از همتون که خوندین وقت گذاشتین و جواب دادین

بچه ها من همیشه بلافاصله بعد از شنیدن این سوال این جواب میاد تو ذهنم که بللللله من عمییییقا خوشبختم!

برعکس خیلی از شما اصلا  نمیتونم فکر کنم که خوشبختی چیز پیچیده ای باشه!

یا اصلا نمیتونم فکر کنم چون در حال حاضر فلان شرایط رو دارم که دوستش ندارم پس عمیقا خوشبخت نیستم!

من مثل بعضی از شما فکر نمیکنم که تو یه سری مسایل خوشبختم و تو یه سری مسایل شانس کمتری دارم!

همین که ارامش دارم،کسایی رو دارم که دوستم دارن و دوستشون دارم،سلامتی خودم و خانواده ام با اینکه پدرم هنوز مریضه و درمان میشه با اینکه خودم این همه دارو مصرف میکنم اما بازم شکر خدا هستیم و برای بهبودی تلاش میکنیم،همین که یه رفاه نسبی دارم و میتونم زندگیم رو تامین کنم و محتاج نباشم!اینکه آبرو دارم و همه رو حرفم حساب میکنن اینا برای خوشبختیم کافیه...

منم خیلی چیزها تو زندگیم کم دارم!خیلی چیزایی که شاید شما به راحتی به دست اوردین!چیزهایی که حتی به چشمتون نمیاد! 

اما نداشتنشون چیزی از خوشبختی من کم نمیکنه!

هرچیزی که ندارم،ارزومه...حتی امید به رسیدن به ارزوهام خوشبختی منو عمیق تر میکنه...

این نظر منه ...

دوستای عزیزم انقدر  سخت نگیرید بخدا اصلا سخت نیست...یکم نگاهمون رو ساده تر کنیم ،خوشبختی ساده و دست یافتنی میشه...همه اروم میشن و دنیا جای بهتری برای زندگی کردن میشه 

از اعماق قلبم درک عمییییق احساس خوشبختی را برایتان ارزومندم 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 11:34

عزیزم موافقم باهات

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:14

سلام خوشبخت بانو

سلام به روی ماهت

اسفندونه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:59 http://esfandooneh.blogsky.com

چه جالب... دقیقا دیدگاه من بودعشقمی

دوست جون خودمی

سحر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:27 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

وقتی متنت خوندم احساس کردم چقدر می شه خوب نگاه کرد منم مسئله های زیادی دارم و دلم خواست با وجود همه این مسئله هادر هر ثانیه احساس خوشبختی کنم.ممنونم

خوشحالم و
امیدوارم
تو میتونی فقط
سخت نگیر

نسیم سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 09:55 http://nasimmaman

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد