من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

خوشبختی

سلام

شده تا حالا از زندگیتون رضایت کاااامل داشته باشین؟

دیدین مهران مدیری از مهمونای برنامه اش میپرسه احساس خوشبختی میکنین عمیییییقا؟؟؟؟

دلم میخواد نظر شما رو بدونم

میشه برام بنویسین احساس خوشبختی میکنین یا نه؟

با ذکر دلیل لطفا

خودم هم مینویسم بعداز گرفتن کامنتها

پ.ن:ممنونم آرشید عزیزم


نظرات 18 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 11:31 http://mydailydiar.blocksky

شمیم عزیزم اگر شکر گذار باشیم و یک کم قناعت داشته باشیم همیشه احساس خوشبخت بودن میکنیم درسته در زنده گی هریک از ماها مشکلاتی وجود داره و طبیعت چالش ها با یکدیگه فرق میکنه بعنی بعضی اوقات چالشها و مشکلات خیلی خیلی بزرگ استن و به هر دری میزنیم نتیجه نمیگیرم ولی باز هم این به این معنی نیست که ما خوشبخت نیستیم خوشبختی حسیه که فقط خودمون میتونیم بوجود بیاریم نه کس دیگه به ما داده میتونه و نه چیزی دیگه (مادیات) بهر حال من هم با وصف اینکه خیلی روزهای مملو از چالش رو گذشتوندم ولی واقعا احساس خوشبختی میکنم و تک تک نعمتهای خداوندم رو شاکرم الهی شکرت.

دقیقا بیضا جان
خداروشکر عزیزدلم الهی خوشبختیت روز به روز بیشتر و بیشتر بشه....

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:12

سلام
خوشبختم. بی هیچ دلیل و یک سر پر از درد

خوشحالم که بی دلیل هم باز خوشبختی
با همین فرمون برو جلو

اسفندونه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:57 http://esfandooneh.blogsky.com

علیرغم خیلی از مشکلات و ناراحتی ها...
من خوشبختم
چون تو یه خانواده خوب به دنیا اومدم. تحصیل کردم . سلامتم. الان خانواده دارم و هزار دلیلی که من نمیبینم خوشبختم

فدات بشم که انقدر خوشبینی عاشششقتم

سحر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 09:35 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

چقدر جالب هفته پیش من همینو تو وبلاگم مطرح کردم و پرسیدم.
خوشبختی گاهی پررنگ حس می کنم گاهی کم رنگ
خودمم موندم واقعا.
اکه می شد با تمرین صبوتربودم و کمتر بگو بگو می کردم.
اگه می شد گاهی گذشته ها رو فراموش کنم.
اگه می استرس که هیچ نفعی ندارد کم کنم.
قطعا همیشه احساس خوشبختی می کردم.
اما می دونم که باید در کنار همه اینا تلاش کنم آروم باشم و خوشبخت.خداروشکر برای همه چی

ای جااان پس فکرامون به هم نزدیکه
تلاش کن برای رسیدن به خوشبختی...همین نزدیکیهاست همین دور و بر

مامان رها سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 07:08

نه اصلا رضایت و خوشبختی کامل ندارم
تا حدودی روزهایی احساس خوب و خوش زیادی دارم و لی روزای زیادی هم عمیقا دلگیر و غمگینم

عزیزدلم
نذار غم و اندوه حس خوشبختی رو ازت بگیره...تو اوج غم بازم میتونی خوشبخت باشی...یه خوشبخت غمگین

شیما دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 23:59 http://www.lusymay1987.bloga.com

نه واقعارهمچین حسی ندارم . مشکلات خیلی زیاده ..
بهتر بگم موانع زیادی وجود داره نمیزاره حس خوشبختی منتقل بشه.
کاش زودتر مشکلات همه حل بشه

حل میشه انشالله امید داشته باش و تلاش کن موفق باشی

سرن دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:55 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خوشبختی به ایده ی من یک حسه! حسی که گاهی دارمش گاهی هم کم دارمش، گاهی هم اصلا ندارمش!

برای من خوشبختی یعنی داشتن حس آرامش!
نامردیه در حق خوشبختی که بگم ندارمش، اما عمیقا فکر می کنم نه، ندارم!
چون هنوز یه سری از آیتم های حس آرامش رو ندارم! اونا هم به زودی حاصل میشه و بعد می تونم بگم خوشبختم! اون هم عمیق عمیق عمیق!

امیدوارم همیشه همیشه همواره این حس همراهت باشه و ایتم های مورد نظر هرچه زودتر مهیا شه و خوشبخت باشی عمییییییق

نسیم دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:13

سلام با اینکه همیشه سعی میکنم داشته هامو ببینم ولی ب جدا از مشکلات زندگی خودم مشکلات خانوادم هیچوقت نذاشته عمیقا احساس خوشبختی کنم

ای جااانم
احساس مسئولیتت رو در قبال خانواده درک میکنم و برات ارامش و شادی از خداوند خواستارم

فرزانه دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 15:39

شمیم جان خوشبختی یه مفهوم کلی هست که برای هر کس یه معنی میده
من در حال حاضر عمیقا حس خوشبختی میکنم خدا رو شکر البته من هم مثل خیلی ها مشکلاتی تو زندگیم دارم اما با این وجود در این برهه از زندگیم حس خوبی دارم و فکر میکنم وقتشه فقط لذت ببرم از زمان حال و این حس خوب
این رو تجربه بهم نشون داد. قبلا اینجوری نبودم اما مدتیه تمرین کردم و موفق شدم به این حس برسم
توضیحش یکم سخته قطعا میدونم گنگ نوشتم
از ته دلم برای تو دوست مهربونم از خدا خوشبختی و سلامتی میخوام

عزیزززدلم اتفاقا اصلا گنگ نبود کاملا میفهمم چی میگی و خوشحالم که تمرین کردی و موفق شدی تا به این نقطه برسی تو بینظیری

مرلینا دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 14:42

شمیم جان اگه بخوام بگم خوشبخت نیستم فکر کنم ناشکری باشه به تمام نعمتهای خوب خدا که ما قدردانش نیستیم اما واقعیتش عمیقا هم احساس خوشبختی نمیکنم گاهی تو همین چیزایی که واقعیتش نعمته برای آدم یه خارهایی هم هست که روان آزرده میکنه . باهمسرم خوبم اما همه اون خواسته های من نیست مشکلاتی تو زندگی خانواده پدزیم هست که من نمیتونم به اونها بیتفاوت باشم . خانواده همسرم کنترل گری شدید دارن و با اونام گاهی روزگارم سخت میگزره . در هر حال همه چیز به مراد آدم نیست و فکر نکنم کسی بتونه عمیییییقا احساس خوشبختی کنه شاید تظاهر بشه کرد که البته تظاهرشم کار سختیه و قابل تحسینه

راست میگی مشکلات زیاد هستند و گاهی سایه اشون رو سر خوشبختی میفته
اما خوبه که خدارو شاکری پس چیزایی هست که بهشون دلخوشی...امیدوارم دلخوشی هات روزبه روز بیشتر بشن و خوشبختی رو از اعماق وجودت درک کنی

nasim دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 14:38

من خوشبختم بخاطر دخترم و شوهرم و خونواده خودم،ولی خوشبخت نیست چون یکم مشکلات روحی دارم،جایی که زندگی میکنمو دوست ندارم و غریبم اینجا،و بیکارم

بگردم الهی غربت سخته بیکاری از اون سخت تر اما خداروشکر بابت خانواده خوووووب
مراقب خودت باش و شاد باش

سارا دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:59

ببین خوشبختی مفهوم پیچیده ای داره. یه جورایی در عین سادگی سخته تعریفش. به نظرم دو دسته می تونن بگن خوشبختن یا نه. یک دسته کسانیکه کاملا خودشون رو با تمام زوایای پیدا و پنهانشون رو می شناسند. دسته دوم کسانی اند که هیچ شناختی نه از خودشون، که از زندگیشون ندارن. اما من شاید تو نگاه دیگران خوشبخت نباشم. به هزار دلیل. مهم ترینش هم نوع زندگی مشترکمه. اما من یاد گرفتم پای انتخاب هام بایستم و بپذیرمشون و یا اگر نمی تونم با چیزی کنار بیام ترکش کنم و یا تا جایی که در توانمه تغییرش بدم. به دلیل همین تکاپو برای زندگی سعی می کنم احساس خوشبختی داشته باشم. دوم اینکه زندگی جمع اضداده. غم و شادی رو با هم درخودش داره. پس هیچ وقت دنبال خوشبختی صد در صدی نباش که وجود نداره

نه عزیزم شاید متوجه سوالم نشدی...من خوشبختی خودمو نمیگم بیشتر میخواستم اطرافم رو بسنجم و ببینم دوستام چطور به خوشبختی نگاه میکنن
خوشحالم که از مسیری که تو زندگیت رفتی راضی هستی

نسیم دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:05 http://nasimmaman

خوشبختی یه حسه درونیه...من عمیقا احساس خوشبختی ندارم

میفهمم نسیم جانم هممون یه مشکلاتی داریم که شاید عمیقا نذاره حس خوشبختی داشته باشیم اما برای تو مهربونم ارزو میکنم که از ته ته دلت احساسش کنی

پونه دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:20

احساس خوشبختی درون خود آدمه بعضی با داشتن همه چیز احساسش نمی کنن و بعضی برعکس من هم با داشته ها و نداشته هام خوشبختم فقط جای خالی پدرم که نزدیک یک سال از رفتنش می گذره مثل یک حفره ی بزرگ شده که انگار پر نمیشه

خدا رحمتشون کنه پونه جان و به شما و خانواده صبر و ارامش عطا کنه
امیدوارم دعای پدر از دنیای ابدی ضامن خوشبختیت باشه در این دنیای فانی

رویای 58 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:01

شمیم جونم.میشه گفت که من احساس خوشبختی می کنم..شکر خدا .یه شوهر خوب...دو تا بچه ...یه حقوق کارمندی....پدز و مادری که لبخندشون دنیا دنیا برام ارزش داره...خواهرهایی که دلم به بودنشون گرمه...و بالاتر از همه اینا خدایی که سایه ی پر مهرش در لحظه لحظه ی زندگیم با من و همراه منه....اینا دلیل خوشبختیه منه

عزیزدلم اینا برای خوشبختی کافیه امیدوارم تا ابد خوشبخت و شاد و راضی بمونی
الهی شکررررررر

مریم دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:29

من کلا چون آدم مثبت اندیشی هستم نداشته هام رو نمیبینم و اینکه همش نکات مثبت زندگیم رو میبینم احساس خوشبختی دارم. انشاله همه بتونن این حس رو داشته باشن. البته من یه دوران طولانی رو خودم کار کردم که از داشته هام احساس رضایت و خوشبختی داشته باشه.

این عاااالیه
چقدر خوبه که تونستی رو خودت کار کنی و نتیجه اش هم همین احساس خوشبختی و رضایتی که الان داری...موفق باشی و شاد و خوششششبخت

n دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:13

من خوشبختم به خاطر وجود همسرخوب و پسرم. خوشبخت نیستم به خاطر شرایط بد روحی که گاهی دارم.خوشبخت نیستم به خاطر خوانواده ی شلوغی که دارم

عزیزدلم خداروبرای خوشبختیهات شکر
خانواده شلوغ هم برای خودش نعمتیه البته گاهی ادم رو اذیت میکنه اما بازم داشتن خانواده اونم از نوع شلوغش بهتر از نداشتنشه...البته از نظر من

آرشید دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 10:01 http://arshidart.blogsky.com

سلام
خوشبختی یک مفهوم عام نیست از نظر من ...
آدمی می تونه از یه جنبه ی زندگی کاملا خوشبخت و از جنبه ی دیگری نباشه .

در هر صورت از آشنایی با وبلاگ خوب شما خوشوقت و خوشبختم .

ممنونم از نظرتون اما ای کاش میگفتین از کدوم جنبه زندگیتون احساس خوشبختی دارین و از کدوم جنبه نه!
منم از اشنایی با شما خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد