من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

خدایا مایه رو برسون

سلام گل گلی های مهربون

خوبین خوشین سلامتین؟

منم خوبم شکر خدا...میپلکم این دور و ورا

هی میگم زود زود میام مینویسم ولی راستش هربار میخوام بنویسم میگم خوب که چی؟اینا که همه تکراریه...هنوز هیچی عوض نشده..هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده همونم که بودم!

ولی یه چیز با مزه اینکه برای نوشتن "چ" ده دفعه دکمه های ج ح پ ح خ ج رو میزنم تا "چ" رو پیدا کنم

خونمون کارای اخرشو داره انجام میده و نمیدونم کی تموم میشه اما دلم میخواد برم دیگه.از بلاتکلیفی متنفرم!

پنجشنبه با مامانم همه کمدها و کشوها و چمدونهامو پاکسازی کردیمو لباسهایی که نمیخواستم رو دادم رفت.

امروز هم تصمیم دارم برم خونه و البته اگر تنبلی بذاره رختخواب هاو ملحفه هارو بشورم.

کم کم شستنی ها و دورریختنی هارو انجام بدم که برای جمع کردن سبک باشم.

راستی کابینت هام رو دوست دارم خخخخخ

دیشب هم یه خواب عااالی دیدم که هنوزم از یاداوریش کیفورم 

سه شنبه شب هم عمه حامد دعوت کرده و راستی الان یادم افتاد که چی بپوووووشم؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا همین الان تر هم یادم افتاد که خیلی بی پولیم!!!!یعنی پول داریما ولی هنوز به دستمون نرسیده...همش دست مردمه...خدایا به مردم پول برسون که مردم بیارن پول ما رو بدن که ما هم یکم دستمون باز شه

بسه دیگه برم 

انشالله زود میام اینم نوشتم که نگین بد قوله رفت و دیگه نیومد!!!!حالا نه که خیلی هم خوب مینویسم از اون جهت

یا حق


نظرات 8 + ارسال نظر
سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 08:20

سلام
سالروز میلاد فروغ مبارک
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد.....

سلااااام
عزیزدلم تولد فروغ جانم بود
من که خیلی وقته ایمان اوردم

مهسا بیتا دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 21:05

سلام بر دوست محبت تمامم
خدا عاشقان را دوست دارد و تو عاشقی
خدا محبت کنندگان را دوست دارد و تو سراپا محبتی
خدا مهربانان را دوست دارد و تو مهربانترینی
خدا رعوفان را دوست دارد و تو رعوف ترینی
خدا بخشندگان را دوست دارد و تو بخشنده ترینی
عزیز جان تا صبح از نیکی هایت بگویم کم گفتم
خوش به سعادت خودت همسرت اطرافیانت
ماه هستی
عزیز دوست داشتنی ای هستی که لذت همین معاشرت پرم میکند از عیش
آرزو میکنم ارزوهایت زودتر به ثمر برسه
تو لایق بیشترین بهترین ها هستی
میبوسمت

سلاااااام به روی ماااااهت
جاااان دلم بیتای نازنینم چی بگم در جواب اییییین همه محبت!!!
فقط اینکه بینهایت دوستت دارم عزیزدلم و باز هم ممنونم از کامنت پر عشق و محبتت که اشکم رو درآورد
از صمیم قلبم برات شادی و ارامش بی حد ارزومندم

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:59

سلام عزیز
چه خوب که اومدی
چله قشنگت هم مبارک

سلام دوست مهربونم
یلدای شما هم مبارک هرچند با تاخیر

سارا یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 15:15

ان شاالله همه چی درست میشه
مهمونی هم خوش بگذره

ممنونم عزیزدلم

نیسا یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:29 http://nisa.blogsky.com/

ان شاالله که میهمانی خونه ی عمه حسابی خوش بگذره. و ان شاالله همه ی پولاتون هم یهو بیاد تو جیبتون!!!
خوابت هم خیر باشه. و یک تعبیر خوشگل توش خوابیده باشه. ان شاالله.

مرررسی نیسای مهربونم
انقدر شیفته مهربونیت شدم که یکی از گزینه های اسم دخترم شده اسمت

اسفندونه یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 12:09 http://esfandooneh.blogsky.com

سلام سلام
خیلی حس خوبیه ها داری حسابی نو میشی!!!! ولی خوب زودی جمع میشی نگران نباش
این روزا نمیدونم چرا همه بی پولن انشاالله حل میشه

سلام به روی ماااهت
اره نو شدن خوبه ولی تا نو شدن ستمه
خدا میرسونه انشالله برا همه

سحر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 10:15 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

انشاالله به سلامتی گلم چقدر حس این روزاخوبه رفتن به خونه جدید خرید و اسباب کشی..... انشاالله به سلامتی گلم.
امیدوارم کلی اتفاق های خوب تو این خونه جدید برات اتفاق ببوفته تپش پر شادی و خنده باشه.
شمیم حالم هنوز خوب نشد نمی دونم چیکار کنم ورمم شدیده انگار حامله ام .اما درد زیادی ندارم نمی دونم کی خوب می شم دیگه ام دلم نمی خواد سویا شیر و سفیده تخم مرغ بخورم

حسش خوب نیست سحر چیه همش ریخت و پاش و بی نظمی
الهی بگردم چرا اینجوری شدی اخه
کاش به دکترت زنگ بزنی البته یکم زمان میبره تا کاملا خوب بشی برا همین هم انتقال رو موکول میکنن به دوسه ماه بعد...صبور باش دوستم داری مادر میشی!بهشت رو میخوان بندازن زیر پات

نسیم یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 10:06 http://nasimmaman

الهی همه پولات بر میگره تو حسابتون....
مهمونی خوش بگذره عزیزم

ایشالاااااا... فدای تو بشم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد