من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

بدنبال ارامش

سلام

دوست جونا من دارم میرم شمال

تو همین لحظه همین حالا

با مانتو نشستم منتظرم مامان زنگ بزنه برم سر خیابون

حامد نمیاد کار داره و نمیتونه مرخصی بگیره

شمایی که تهران هستید شوهرمو میسپرم دستتون حواستون بهش باشه خخخخخ

دوشنبه برمیگردم انشالله تا اون موقع مراقب خودتون باشید

یا حق

نظرات 6 + ارسال نظر
هیلا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 02:48

پاشو برمرد سر زندگیت بابا ما همون به شوهر خودمون شام و نهار بدیم کلاهمونو باید بندازیم هواااا خخخخخ


جاااانم راست میگی برگشتم خودم شماهم اینهمه مشغله دارین دیگه من نباید زحمتهامو بندازم رو دوش شما

Samira دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 18:24

سلام اول از همه خدارو شمر میکنم که حالت خوبه دوم اینکه چقد خوب شد که نوشتی ❤️❤️❤️❤️ من کلی گل دوس دارم و چند تا هم گلدون جینگول دارم که عشقامن

سلام عزیزم ممنونم
ای جااانم سمیرا گل گلی خودمی

آشتی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 13:56

سلام.
خوش بگذره خانم
از این دود و دم دور بشی، غنیمته.

سلام به روی ماهت
خداروشکر گذشتن الودگی ها و امروز عججججب هواییه

نسیم شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:21 http://nasimmaman

سفرت به خیر عشقم...خوش بگذره

فدااای تو

سحر پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 22:33 http://senatorvakhanonesh.blogfa.con

چقدر عاالی خوش بگزره الان شمال دیدنی درختای پاییزی و نم نم بارون

خیییلی قشنگ بود جای همه دوستانم خالی

سسسسسسسسسسسسسسسسس پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 13:07

سلام
خوش بگذره عزیز مهربان

سلاام ممنونم دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد