من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

شرمنده نامه

سلاااااااااااااااام 

وووووی به خدا اصلا روم نمیشه بیام اینجا انقدر که نیومم اصلا غریبی میکنم 

از روی شما هم که خجالت زده ام ببخشید توروخدا و قربونتون برم که انقدر مهربون هستین که تو این مدت هم حالم رو میپرسیدین یا پیغام برام میگذاشتین 

از حال و احوالم بخوام بگم که شهریور پر بود از خوش گذرونی و مسافرت مجردی...مهر شروع یه پروژه سنگین تو شرکت بود که افتضاح سرم شلوغ شده بود به حدی که دستشویی نمیتونستم برم!یعنی تا بخوام برم خونه میترکیدم!! 

ابان ماه هم همچنان درگیر پروژه کوفتی که البته دیگه به دمبش رسیده و خدا بخواد تا اخر هفته تمومه. 

این وسط زد و یهویی برنامه عوض کردن خونه پیش اومد و به ابان ماه استرس فروش رفتن یا نرفتن خونه رو هم اضافه کنید....تا اینکه خدارو شکر به یکماه نکشید که خونه هم فروش رفت.البته اینجا جا داره از هیلای نازنینم تشکر کنم هرچند میدونم اینجا رو نمیخونه اما من همیشه میخونمش و اتفاقا سخت درگیر فروش خونه بودیم که تو وبلاگ هیلاجون خوندم که نوشته بود برای فروش خونشون از نت دعاهای مخصوص رو سیو کرده و خونده...به خودم گفتم چه خوب کاش منم امنحان کنم!باورتون شاید نشه اما از فردای خوندن اون دعا بازدید خونمون چند برابر شد و سه چهار روز بعد قولنامه کردیم! 

مورد بعدی چشمم بود که اونم خیلی خیلی یهویی داشت کور میشد!به همین راحتی که براتون نوشتم! 

یه شب سالم سالم خوابیدم و فردا صبحش که بیدار شدم تار میدیدم...تا ظهر نفهمیدم دقیقا چی شده بعدازظهر متوجه شدم که ای داد بیداد چشم چپم همه چیزو کج و معوج میبینه.خطوط صاف رو کج میدیدم/قیافه ها همه ترسناک شده بود چون همه صورت رو کشیده به سمت بینی میدیدم و ریز بود خلاصه خیلی ترسیدم. 

صبح زود با مامانم رفتم این ور و اون ور و بعد از عکس و معاینه سه تا فوق تخصص شبکیه تشخیص دادن شبکیه ام متورم شده! 

یعنی به هرکی میگم خنده اش میگیره که اخه این همه درد و مرض عجیب غریب رو از کجا میارم من ! 

یکماهی درگیر چشمم بودم.م.بایل که مطلقا دست نمیگرفتم چ.ن اصلا خط ها رو نمیدیدم که بتونم بخونم و چشم راستم رو هم که تو شرکت به اندازه کافی ازش کار میکشیدم که شب دیگخ بهش استراحت میدادم. 

یکم گذشت و تو نوبت انژیوگرافی بودم که بعدش اقدام کنم برای تزریق داخل چشم که تازه میگفتن صددرصد خوب نمیشه و عوارض کمی میمونه که خوب خداروشکر خودش کم کم بهتر شد و الان فکر کنم فقط در حد همون عوارضه مونده خخخخ 

دلیلش هم میگن استرس بوده که البته من به شخصه عقیده دارم دکنرا همه چیزو یه برچسب استرس میچسبونن و خلاااااص 

از خونه جدید و کارهاش هم به زودی انشالله میام و میگم. 

خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده و خیلی دوستتون دارم 

امروز فقط گفتم بیام یه سری بزنم وسط اینهمه کار وقت زیادی ندارم که بیشتر بنویسم ولی انشالا از این به بعد تند تند میام و گزارش میدم فلا تعریفی هم زیاده 

غلط هام خیلی زیاده میدونم اخه سیستم شرکت و عوض کردیم و منم به این کیبورد مسخره لب تاب عادت ندارم ناخن هامم بلنده و حروف جا میندازم.وقت ویرایش هم ندارم به بزرگواری خودتون ببخشید

نظرات 13 + ارسال نظر
هیلا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 02:40

میگم ها حالا خودت تنهایی فهمیدی هیلا اینجا رو نمیخونه یا کسی ام کمکت کررررد؟؟؟؟ خونه جدید مبارک دوست جونممممم این خونه خونه ایه که توش فرشته ت زمینی میشه میگی نه؟ نگاه کن بووووس

خودم حدس زدم
عزززیزدلم خوشحال شدم کامتت رو دیدم
انشالله که همینطوره منم خیلی امیدوارم هیلا
از این انرژی سراسر مثبتت بینهایت ممنونم

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 08:23

سلام
خوبم. ولی تو باور نکن. میگذره
خوشحالم که خوبی و برگشتی

ای بابا چرا؟
امیدوارم که خوب باشی و به خوشی بگذره

آبانه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 17:29

شمییییییییییییییم
دلم واست تنگ شده بود
خونه نو مبارک عزیزدلم

جوووون دلم من همیشه تو اینستا باهاتم عزیزم ببخش منو
فدای تو بشم

سارا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 14:45

سلام شمیم جان بخدا کلی نگرانت شدم
خداروشکر چشمت بهتره خیلی مواظب خودت باش
چه خوب با دعای هیلا تونستین خونتونو بفروشی
انشاالله همه چیز ختم بخیر باشه

وای سارا جانم ببخشید منو خیلی بی فکری کردم ولی خوبم عزیزم نگران نباش دوست مهربونم
قربون محبتت

نسیم یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 14:45 http://nasimmaman

عزیزم...طفلی دوتم..چشمت چی شده بود..یعنی الان خوبی...دیگه خوب میبینی
خونه جدید مبارک خانوم خانوما...ایشالا به سلامتی و دل خوش

نسیم جونم اگه بدونی چه باحال میدیدم!دلم میخواست یه کابلی بود مث یو اس بی وصل میکردم به مغزم چیزی رو که میدیدم به همه نشون میدادم
فدای تو بشم عزززیزم

بیضا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 14:30 http://mydailydiar.blogsky.com

سلام شمیم عزیزم، خیلی خوشحال شدم که دوباره نوشتی، خدارو شکر که چشمت بهتره، خونه جدید هم مبارکه. همیشه شاد و سلامت باشی

بیضا جانم ممنونم
تو خوبی؟گل دخترت چطوره بزرگ شده ماشاالله؟

آشتی یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 13:28

سلااااااااااام عزیزممممممممم
خیلی جلوی نظرم میای و برات دعا میکنم خوشگل من.
چه خوب کردی نوشتی.
الان چشمت بهتره؟ منم یه سال زمستون چشمام همینطوری نابود شد. ولی شکر خدا بعدش بهتر شدم.

سلاااااام به روی ماهت نازنین
خودت خوبی؟مانی جونم خوبه؟
الان خیلی بهترم کمی از چشم دیگرم ریز تر میبینه ولی خوب میبینه
وای اشتی تو هم همینجوری شدی؟چقدر طول کشید کاملا خوب شدی؟
فدایی داری بانو

سسسسسسسسسسسسسسسسس یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:20

خدا رو شکر

سلام دوستم خوبی؟
ببخش کامنتی قبلی رو هنوز تایید نکردم به مدت اصلا نمیومدم اینجا

ندا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:39 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

شمیـــــــــــــــــــم خدا بگم چی کارت نکنه
دل شوره گرفته بودم دیگه، چندباری پیغام گذاشتم جواب ندادی
خوبی الان، راستی سلام
انشالله که چشمت بهتر و بهتر بشه، خونه ی جدید هم مبارک، انشالله اتفاقایه خوب خوب برات بیفته تویه این خونه.

ای جووووونم ببخش ندا جونم خیلی بی فکری کردم حق با شماست
خوبم خوبم عزیزدلم
خودت چطوری روبراهی؟
مرررررسی نازنین ترین ندا

فرناز شنبه 22 آبان 1395 ساعت 17:08

چه خوب که اومدی دوست جون ... چشمم به در خشک شده بود ...

مرسی فرناز جانم شرمنده ام عزیزم
خودت چطوری پدر حالشون چطوره؟انشالله که خوب خوب باشن

نیسا شنبه 22 آبان 1395 ساعت 15:46 http://nisa.blogsky.com/

عزیزم برای چشمت خیلی نگران شدم ان شاالله بهبودی کامل حاصل بشه. دلم خیلی برات تنگ شده بود. ان شاالله که همیشه شاد و خندون باشی.

نگران نباش نیساجون الان خیلی بهتره داره خوب میشه انگار
قربونت برم عزیزم منم برات ارامش میخوام و شادی ازته دل
راستی عکس مامان مهربونت رو دیدم جاااانم به چهره مهربونشون خدا الهی برات حفظشون کنه

سحر شنبه 22 آبان 1395 ساعت 14:20 http://senatorvakhanonesh.blogfa.con

انشاالله همیشه سلامت باشی خونه جدیدم مبارک باشه انشاالله شاد و سلامت باشی

ممنونم سحرجان همچنین برای شما هرچی ارزوی خوبه

حمید شنبه 22 آبان 1395 ساعت 12:02 http://www.army-well-being.net/link

با سلام، تبریک میگم سایت بسیار زیبا و جذابی دارید، اگر دوست دارید بازدید سایت خوبتون رو کاملا رایگان افزایش بدید، سیستم تبادل لینک اتوماتیک را از دست ندید.
ثبت لینک رایگان در سایت دارای بیش از 4000 بازدید
جهت ثبت لینک خودتون برای افزایش بازدید و افزایش رنک گوگل خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد