من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

میمون ترین سالگرد ازدواج

امروز سالگرد ازدواجمونه
از صبح حالم خوب نیست یه بغض بدی تو گلومه
اصلا خوشحال نیستم و حس هیچ کاری ندارم 
قرار بود صبح برم خونه بابا اینا ولی دروغکی بهونه اوردم که مریضم و ویروس گرفتم و خلاصه نرفتم
ظهر هم یه بار حسابی حال جفتشون رو گرفتم تلفنی،رفته بودن خرید و با ذوق زنگ زدن فلان چیزو یه جا تخفیف داد نصف قیمت خریدیم ...منم زدم تو حالشون و کلی غر زدم که واسه چی خریدینش؟هزارتا چیز دیگه لازم دارین نمیخرین،بعد هی میرین پولارو حروم میکنین...
الان مامان زنگ زد و گفت بردیم پسش دادیم...
شرمنده شدم...به من چه !بیخودی دخالت میکنم
پشتش هم حامد زنگید.
گفت میای بریم بیرون؟واسه شام به مناسبت سالگرد ازدواج!
دوباره روی سگم بالا اومد و با کلی غرغر و دعوا اخرش گفتم خیلی ازدواجم میمون و خجسته بوده،واسش جشنم بگیرم!!!
میخواستم قرصای اعصابم رو بگذارم کنار چند شبه نمیخورم ،ولی انگار نمیشه هنوز وقتش نیست...برم الان یدونه بخورم...

بعدا نوشت:حال امروزم هیچ ربطی به اتفاقات اخیر نداره...
نظرات 28 + ارسال نظر
سسسسسسسسسسسسسسسسس شنبه 22 آبان 1395 ساعت 08:57

سلام بانو
خوبین؟؟؟؟
کاش یه حرفی میزدین

چششششم حرفم زدم

هنرمند جمعه 21 آبان 1395 ساعت 15:52 http://www.honar5556.blogfa.com

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست
من همین قدر که با حال و هوایت-گهگاه-
برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست
فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوبترینم ! کافیست.............(بهمنی)

سلام و درود[گل]

سپااااااس

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 09:45

سلام

سلام به روی ماه شما

فرناز دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 23:33

دوست جونم ... کجایی پس ؟؟؟؟دلنگرونتم ... یه خبر خوب از خودت بهمون بده لطفاااااا ...

همین جااااام

نیل جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 00:21

سلام امیدوار باشین و توکل کنین و یه دعایی هست از ایت الله بهجت جهت فرزند دار شدن .دست از دعا برندارین
ان شاء الله خیلی زود خبرهای خوشی بهمون میدین .آمین

ممنونم

ندا چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 13:24 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام شمیم
خوبی تو دختر؟ یه مدت رمزی بودی، انشالله که دلت خوش و سرت سلامت باشه
میبوسمت

خخخخخخ ببخشید

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 10:45

سلام شمیم عزیز
خوبی؟؟؟
دلم شکست . چندین روز اومدم و چک میکردم و میدیدم همهچی رمزی شده. پشت در موندم و دلم گرفت
خوشحالم و ممنون که دوباره در خونه دلتو به روم باز کردی.
بازم برامون بنویس
منتظرتم....

ای وااااای بر من

لی لا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:56 http://lilaliana.persianblog.ir

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود

تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود

تا همین چشم پر از روزن امید شود

شاید امید از آن معجزه حاصل بشود

لی لا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:49 http://lilaliana.persianblog.ir

سلام شمیم جان...پیدایت نیست...!!!نگرانت شدم... خوبی...اگر زمانه با ما نمی سازد ...مابازمانه می سازیم...

جون دلم

آشتی یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 15:20

سلام
اگه کامنت نمیذارم ولی به یادتم.
هرچی خیره برات پیش بیاد قشنگم.
از خدا برات بهترینها رو میخوام.
بیشتر از همه، یه دنیا آرامش. که این روزها حسابی بهش نیاز داریم همه.

فداااای محبتت عزیزمی

الهه سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 14:00

با سلام
شمیم عزیزم دیشب به صورت اتفاقی با این وب آشنا شدم ، حس کردم اگه بخونی کلی آرامش میگیری. در ضمن تو این وب آدرس یه پزشک رو هم داده بود که برات می فرستم، هر چند که اگه خودت وبش رو بخونی به این آدرس دسترسی پیدا می کنی ولی من برات آدرس پزشک رو میزارم. می دونم که تو هم بزودی مامان میشی عزیزم.
http://fereshteh1356.blogfa.com
دکتر رضا نصر متخصص زنان، نازایی و لاپراسکوپی هست....ضمنا تخصص سونوگرافی لگن هم داره و خودش سونو تخصصی انجام میده....تشخیصش توی بیماری واقعا عالیه و از لحاظ اخلاقی و علمی و حرفه ای یه دکتر فوق العاده س....شماره مطب ش....88871044 ...مطبش هم طبقه نهم ساختمان پزشکان دی

ممنونم ازت الهه جان

دنیا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 12:20

سلام

یه دکتر خوب هست هرکی رفته پیشش نتیجه گرفته گفتم بهت بگم شاید فرجی شد ضرر نداره یه سر اگه دوست داری برو خدارو چه دیدی.....

یه دکتر پیره :حمید صاحب کشاف سعادت آباد کلنیک نوید....

شرمنده چیز دیگه ای نمیدونستم گفتم شاید بدرد خورد

خیلی متشکرم از توجهتون

الهه دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 11:09

سلام شمیم عزیز چرا اینستات رو بستی من مدام اونجا چکت می کردم و منتظر عکسهای خوشگلت بودم عزیزم
از دور می بوسمت و برات بهترین ها رو از خدا می خوام انشاله به زودی دامنت سبز و دلت گرم بشه آمین

خل شده بودم خخخخ معذرت

فریده یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:33

سلام عزیزم منم دوسال قبل دقیقا همین اتفاق برام افتاد و دوباره سه روز پیش بعد از پنج هفته رفتم سونو بلز هم چیزی دیده نشد و..

عززززیزم الان در چه حالی

فرناز شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 02:51

دوست جونم ... مهربونم ... دکترشون دکتر آیتی هستش که فقط تو دوتا بیمارستان هستن مهر و امام خمینی ... بابا فردا صبح بستری میشن مهر ... آراد هم رفتیم اونجا دکتر ارولوژش دکتر سدهی بود که خیلی به نظرمون ترسو اومد ... از اون تیپ دکترا هستش که کلییی به مریض و همراهان انرژی منفی میده ... یا بهتره بگم حداقل در مورد ما اینجوری بود ... ولی کلا آراد بیمارستان خیلی خوب و تخصصیه ... و ما ازش کلی خاطره ی خوب داریم ... برادرم ۲۸ سال پیش اونجا به دنیا اومد ... امشب دل منم خیلی پره .... کاش این روزا تندتر از همیشه بگذره .... میترسم کم بیارم دوستم ....

انشالله که خیر بوده

طلا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 15:58

چقدر دلم از پره.... چرا زمونه این چنین میکنه... انقدر اشک دارم که تموم نمیشن.امروز سرمایه ام که قرار بود سقف سرمون باشه ازمون دزدیدن.من دعا میکنم بچه ات بیاد بغلت از ته دلم از همین شهر که میزبان امام مهربونه تو هم از ته دلت از خدا بخواه پولم برگرده...
ببخش نمیدونم چی شد نوشتم.

الهی بگردم برات
غصه نخور توروخدا برمیگرده پولتون بیشتر از قبل حتی بخدا مطمئنم از ته ته دلم برات از خدا خواستم عزیزم و مطمئنم که پولتون برمیگرده
خوب کردی نوشتی من و هرکی که اینجا رو میخونه برات دعا میکنه
دوستای گلم که نگاه مهربونتون به این کامنت افتاد لطفا یه صلوات برای طلا جان بفرستید و از خدا بخواهید مشکلش رو حل کنه...آمین

سسسسسسسسسسسسسسسسس چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 14:22

سلام
ایرادی نداره آدم گاهی اینجوریه دیگه.
هر که گل رو میخواد گاهی باید خارشم تحمل کنه
ولی تو گل بی خار و مهربون و عاشقی
امیدوارم امروز دیگه حالت توپ توپ باشه.
سالگردتونم مبارک
ممنونم که منو دوست خوب انرژی مثبت خوندی
عزیزی.
مواظب خودت باش و قدر اون همسر همیشه عاشقتو بدون
چه روزای خوبی رو پیش رو داری ......

ممنون

ندا چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 13:44 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سالگرد ازدواجت مبارک باشه عزیزم
انشالله سالیان سال با دو جین بچه کنار هم خوشبخت باشید
قرص اعصاب! سعی کن نخوری عزیزززم

معلم سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 13:11 http://Www.shirinbeyan.mihanblog.com

چرا ؟؟؟

هویجوری

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 23:55

عزیزم انشالا هر چی خیره براتون پیش بیاد دختر مهربون

قررررربون شما

سارا دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 15:24

خدا بزرگه
منم همینطوریم بینابین گیر میدم به بقیه

خخخخخخ

سارا دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 13:34 http://parepoore.persianblog.ir

اسفندونه دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 12:47 http://esfandooneh.blogsky.com

گلم مبارک باشه...
منم خیلی وقتا اینطوریم از جمله امروز که تولد همسره و اصلا حوصله ندارم

ای جانم خوبی اسفندونه؟

نسیم دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 10:40 http://nasimmaman

قربونت برم...سالگردتون مبارک..خیلیم ازداجتون خجسته بوده...شما دوتا خیلیم خوشبختین...خیلیم بهم میاین...اصلا زوج باحالی هستین

جیگرتو که کپسول اعتماد به نفسی

محدثه(خانوم میم) دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 04:03

آخی... میدونم چی میگی منم یه وختایی حسابی هاپو میشم و دیوار کوتاه تر از شوهر ومامانو بابا پیدا نمیکنم :(((
ولی بعدشم سعی میکنم با عذر خواهی واینا حلش کنم
هرچند اکثرا روم نمیشه از مامان بابا عذرخواهی کنم فقط خودمو لوس میکنم وهمه چیو عادی جلوه میدم :|
انشالله ک حال توهم خوب شده باشه و با چن تا بوووس مهربونانه از دلشون در بیاری.
خوب باشی عزیزم

وای محدثه

فرناز دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 02:02

عزییییییییییییزم ... عیب نداره ... بیا بغلم ....منم از این سوتیا مدم یه موقعی انگار خون به مغزم نمیرسه ...
عمل بابای منم عقب افتاده ... هنوز تصمیم نگرفتن کدوم بیمارستان انجامش بدن ... درگیر انتخاب بیمارستانیم دوستم ...
ممنونم از توجه ات ...

فرناز جان خیره انشالله
اگر تهران هستید راجع به بیمارستان آراد هم تحقیق کنید عزیزم برای این بیماری من به همه توصیه اش کردم و خداروشکر نتیجه عالی بوده همیشه
بیا ببلمممممم

سمانه یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 18:52

سلام عزیزم
چند وقت با شما از طریقوبلاگتون آشنا شدم
نمیدن چند ساله ازدواج کردی من 5 ساله ازدواج کردم و الان 3 ساله بچه میخواهم نشده
حست رو میفهمم خیلی سخته
برات دعا میکنم ان شاله به حق امام رضا هر چه زودتر دامنت سبز شه عزیزم

وای خدا از ته دل میخوام الان همین الان که دارم کامنتت رو جواب میدم باردار باشی عزیزدلم

سحر یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 18:43 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

اینجوری نکن با خودت مراقب خودت باش.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد