من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

سراب

یه حسی رفته از قلبم ، که پشتم کوهی از درده
چه جوری از دلم کندی ، که اون حس بر نمی گرده؟


نه دنبال یه تسکینم ، نه فکر کندن از این درد
تو دنیا با یه دردایی ، فقط باید مدارا کرد


از تو برام خاطره موند ، از من یه دیوونگی
این حق ما بوده ، از تمام این زندگی

چه روزایی که دلگیرم ، چه روزایی که آشفته م
اگه می بینی که آرومم ، چون این دردو پذیرفتم


یه حس غربتی دارم ، که از هر جمعی بیزارم

کنار هرکسی باشم ، همین تنهایی و دارم


از تو برام خاطره موند ، از من یه دیوونگی
این حق ما بوده ، از تمام این زندگی

........


نظرات 8 + ارسال نظر
سسسسسسسسسسسسسسسسس چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:00

سلام
1984
جرج اورول
احسنت بر کتابیست من
عجب رمزی
خیلی عزیزی

گنجشک دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 11:11

غصه نخور عزیزم
اکثرا اینجور میشه
مطمئنم دفعه بعد می گیره
این یه چیز طبیعیه انقدر خودتو ادیت نکن
تو هنوز خیلی وقت داری
ایشالا دفعه بعد
خیلی ها هستن که به این مرحله هم نرسیدن تو که اینجا رو رد کردی پس صبور باش و بازم اقدام کن

صبا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 09:59

سلام عزیزم هر کار خداوند حکمتی داره به خدا توکل کن خودش حاجت دلتو می ده ناراحت نباشدوست خوبم

بیضا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 09:46 http://mydailydiar.blogsky.com

از برداشتن یک گام بلند نترس

گاهی از یک فاصله ، یک چاله یا یک مانع ، با دو گام کوتاه نمی توان عبور کرد ...

نسیم دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 09:43 http://nasimmaman

ای جون من...عزیز دلم...
درست میشه شمیم...مطمئن باش

الی دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 09:20

شمیم جان حسابی مراقب خودت باش حتما صلاح دراین بوده به خودش واگذار کن از خودش بخواه انشاااله زودتر بهترررررین را برات رقم می زنه

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 08:38

سلام

خوبی؟؟
رمز من چی؟
چند رو زنبودم
چه خبره؟؟
ترو خدا بنویس

رمز ١٩٨٤
همون پست های قبلیه رمزیشون کردم همینطوری الکی

هاله دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 01:01

شمیم جااااانم ، خیلی دلم گرفت .
عزیزم صبور باش . اون ارامش همیشگی رو برات ارزو میکنم. همت اش یاد جملات اخر دو پست قبلت میفتم و عشقی که داشتی . اما ، اما. اما شمیم من مطمنم میشه. صبر کن . توکلت به خدای مهربون
اون فریز شده های ناززز ، منتظر گرمای بدن مامان شمیم مهربونشونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد