من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

نشد که بشه...

نشد که بشه... 

دیروز تو سونو یه کیست 22*33 دیدن که دوباره منو فرستادن پی نخودسیاه.... 

یک ماه دیگه باید ال دی بخورم شاااید از بین بره.... 

دیروز خسته و کلافه شده بودم یکمی هم گریه کردم اما وقتی مامان زنگ زد و گفت سونوگرافی بابا خوب بوده و همه چیز نرماله ته دلم اروم شد. 

بابام برام از ته دل دعا کرده...که دلم روشن شه....که حاجت بگیرم.... 

منم شکر خدا رو کردم که بابام هست که برام دعا کنه.... 

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 10:49 http://m568.mihanblog.com/

سلام عزیز دلم
چقد منتظر خبرای خوب بودم ولی میدونم خواست خدا بهتریناس و میدونم هنوزم واست دیر نیست و رعایت کنی این مشکلم حل میشه و نی نی تو هم میاد
شاید خدا دیه بی پولین گفته چه کاریه بذار پولدار بشن اخه بچه هااااا پول میخورن

سلام به روی ماهت
نه بابا پول ای وی اف و نی نی رو گذاشتیم کنار که بهش دست نزنیم
من شنیده بودم بچه ها شیر میخورن که!

سسسسسسسسسسسسسسسسس چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 07:51

سلام
امید به خدا.
دعای پدر و مادر در حق فرزند زود میگیره.
خدا رو شکر که حال بابا جونت خوبه.
توکل به خدا
شمیمی همیشه مثل همیشه شاد شاد شاد

سلااام
انشالله که همینطوره طفلی پدرمادرها که همیشه در حال دعای خیرن برای ما...
ممنونم دوستم

سارا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 16:29 http://parepoore.persianblog.ir

میاد شمیم. میاد. بالاخره اون کسی که تو این دنیا یه روز باید عروس یا دامادش کنی میاد. امروز از ته دل برای سال بعد روز ولادت قمر بنی هاشم گوسفند نذر کن. اون وقت میبینی معجزه رو.

میاد انشاللهنذر کردم همون دیروز انشالله سال دیگه میام و مینویسم که گوسفند قربونی کردم...ممنونم ازت دوستم

سارا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 15:54

انشاالله میشه دعات میکنم تو ماه عزیزی هستیم توکل کن به خدا دوستم

فدای تو بشم

Parastesh سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 13:07 http://khoda15blogsky.com/

سلام شمیم گلی خوبی خانمی:)
چه خبر ؟!

سلام پرستش نازنینم خوبم عزیزم خودت چطوری؟
از کنکور چه خبرا

دوستدارت سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:44

شمیم عزیزم . توکلت به خدا
هر چه اون بخواد
ته دل منم روشن روشنه مطمنم خدا میخواد و تو یه کم دیگه ، حالا کم و زیادش رو بسپر به خودش ، نی نی گلم رو تو بغلت
اما پسره ها :بیخیال

خخخخخ دختره بابام جان اسمش هم هاناست

زهرا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 10:06 http://man_inja.niniweblog.com/

سلام خانمی. نگران نباش. این کیست ها با رعایت کردم می رن. من یه بار یه دونه 4 5 سانتی در آورده بودم. از تو اینترنت کل مسائلی که باید رعایت کنم رو انجام دادم. یه هفته ای رفت! واقعا دکتر باورش نمی شد.
- آروم راه رفتم ( آخه من همیشه تند تند کار می کنم و راه می رم)
- کلی سبزی خوردن خوردم.
- با همسری مهربانی نکردم.
- کلا ریلکس بودم.
- رازیانه هم می گن برای همه خانم ها در هر سنی خوبه. شما هم استفاده کن عزیزم.
حتما یه خیری توش بوده گلم.

سلام عزیزم
ممنونم از راهنماییت
باشه حتما رعایت میکنم این نکاتی رو که بهم گفتین
حتما همینطوره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد