من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

پست موقت

سلام بچه ها امیدوارم که خوب و خوش و خندان و امیدوار باشید مثل من... 

ببخشید که فوق العاده سرم شلوغه و نمیتونم مفصل بنویسم فقط اومدم بگم که خداروشکر حاالم عالیه...کلونوسکوپی با دردسر و بدبختی فراوان انجام شد اما خداروشکر نتیجه عالی بود و همه چیز نرمال بود و دکی جون گفتن برو پنج سال دیگه بیا.... 

فقط خدا رو هزاران باااار شکر میکنم و ازتون ممنونم که انقدر دعام کردین.... 

بخدا من به دعاهاتون معتقدم و سلامتیم رو مدیون دعاهای مهربون شما و لطف پروردگار میدونم. 

زودی میام و شرح کلونوسکوپی رو مینویسم... 

علی الحساب  

یا حق

نظرات 10 + ارسال نظر
سسسسسسسسسسسسسسسسس شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 07:42

سلام بانو
منم تولدتون رو تبریک میگم:هدیه

ممنونم از محبتتون

ریحانه پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 06:30

امروز پنجشنبه 20 اسفند ماه .تولد شمیم نازنین هست و من دوس دارم اولین دوست وبلاگی باشم که امروز تولدشو تبریک میگممم. تبریک دست خالیی منو با سخاوت بی حدت بپذیر نازنینم. ای کاش کنارت بودم امروز و بغلت میکردم و واست هدیه میخریدم.

تولد تولد تولدت مبااااارک
لبت شاد و دلت خوش
چو گل پر خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن
که صد سال زنده
تولد ت مباررررررکککک.
هیپ هیپ هووووووووورااااااا.:قلب

این گل هام تقدیم به شما



ایشالا صد وبیست سال عمر کنی و به همه ارزو های خوبت برسی و نی نی توپولو همون یکتای مهربون زود بیاد بغلت .

بازم تولدت مبااااارک. امیدوارم امروز روی لبات فقط لبخند و شادی باشه و خوش بگذرونی.

الهی فدات بشم قربون محبتت عزیزدلم خواهر مهربون و دوست داشتنی من
عاششششقتم که به یادم بودی

مژده دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 21:21

سلام شمیم جان
به دلم افتاد دوباره بیام وبلاگت
نمیدونی چقدررررررررررر خوشحال شدم که خبر بهبودی دادی
عزیزدلم در آغوش خدای مهربون باشی

ای جووونم لطف داری عزیزم

ریحانه دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 16:54

سلام.شمیم جان توی یه وبلاگی اون روزی چشمم به این ادرس خورد همینطور که داشتم میخوندم نویسنده تاکید کرده بود به همه ی دوستاتون واسه بچه دارشدن بگین حتی گفته بود من خوذم چنذ نفر رو فرستادم این جا جواب گرفتن و واقعا به کارشون ایمان داشت گفت درسته وقت دیر میدن و گرونه یه کم ولی ارزش داره یهو یاد شما افتادم هر چند شاید بگی الان دیره ولی بازم میگم اسم کلنیکش رو. شایدم خودتون رفته باشین قبلنا یا شنیده باشی.
کلنیک نازایی نوید توی سعادت اباد. دکتر حمید صاحب کشاف.یه دکتر تقریبا 70 ساله میگفت که واقعا توی کارش عشق و ایمان و امید وجود داره .تازه از کادرشون خیلی تعریف کرد.
ببخش منو ابجی شمیمم گفتم شاید به دردتون بخوره.

مرسی عزیزم اره کلینیک نوید رو میشناسم خیلی هم تعریفشون رو شنیدم حتما میرم یه سر پیششون

نسیم یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 11:01 http://nasimmaman.blogsky.com

عزیزم...........خدارو شکر ...صد هزار بار شکر...........
تو بهترینی...............

سسسسسسسسسسسسسسسسس یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 07:49

ممنونم که خبر دادی

وظیفه بود

S...H...R شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 18:33 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
5616

ریحانه شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 17:15

وااااای خدایا هزاررررر مرتبه شکررررر. این بهترین خبری بود که میتونستی بدی شمیم جونم. بسیار بسیار خوشحاااال شدممم. خوشحال از اینکه نرمال بوده همه چی من مطمئن بودمممم . چه خوب که با روحیه این مرحله رو هم پشت سر گذاشتی خواهر قوی مهربونم. واقعا اون روز تو فکرت بودم.

راستی من منتظر 5 روز دیگم تو چه طور؟(علامت چشمک)

منتظریممم. بوس .

عزیزدلم عاشقتم

نیسا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 16:00 http://nisa.blogsky.com/

الهی هزار مرتبه شکر. خیلی خوشحال شدم خیلی زیاد.

مرسی نیسا جون

ندا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 13:23 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

همین که تو خوبی کافیه
مواظبه خودت باش

فدااای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد