من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

و عشق و عشق و عشق....

سلام دوستای گل و مهربونم

اگر صبح شنبه بیایید و به وبلاگ من سر بزنین،درست زمانیکه شما دارین منو میخونین ،من تو اطاق عملم.

چهارشنبه وقت داشتیم و با حامد و نهال رفتیم کلینیک ابن سینا.

توی سونو یه فیبروم و یه پولیپ تو رحم من دیدن که سایز بزرگی هم دارن هردوشون و باید خیلی سریع برداشته میشدن.ضمن اینکه من از لحاظ ژنتیکی مستعد سرطان هستم و وجود پولیپ تو بدنم اصلا خوب نیست....

خلاصه که برای شنبه شش و نیم صبح برام وقت عمل گذاشتن .

..دوستتون دارم مهربونایی که هرگز ندیدمتون اما خیلی هاتون صمیمی ترین دوستام شدین....

التماس دعا و حلالم کنید....

نظرات 24 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 17:19

شمام خواهر بزرگه منید. خیلی دوستون دارممم. مرسی از دعای خوبتون.مام مث شما و شیدا دو تا خواهریم. منو خواهر کوچیکم. راستی شمیم جون شما چند سالتونه؟ البته شایدم قبلن گفتین الان یادم نیس. ولی میدونم جوونین شما و اقا حامد. اگه اشکالی نداره اگه دوس نداری نگو.

عزیزدلم خدا برای هم حفظتون کنه
من تو وب قبلیم نوشته بودم چرا دوست نداشته باشم بگم؟؟؟
من متولد 20 اسفند هزارو سیصد و شصت و دو هستم
همسر جان یازده ماه از من بزرگترن و متولد 17 فروردین هزاروسیصدو شصت و دو
اونقدرام جوون نیستیم خواهر دیگه داریم پا به سن میذاریم

آبانه سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 17:08

شمیم خوبی؟
بچه ها گفتن عمل داری خیلی دعات کردم
عزیزمممممم. از حال خودت خبر بده عزیزم

حالم خوبه مهربونم به لطف شما و دعاهای پرمهرتون
خیلی خیلی ممنونم میبوسمت عشقم

طرلان سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 15:24

شمیم عزیزم ایشالا عملت به سلامتی انجام شده تا حالا، گلم از سلامتیت یه خبر بده لطفا،نگرانیم...

مرسی طرلان جون خوبم نگران نباش
مامان بهترن؟؟خیلی به یادتم عزیزم

sanaz دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 13:07

عزیزم ایشالا که هیچی نیست و زود زود خوب میشی و برمیگردی پیشمون. دعات میکنم از راه دور نازنینم

فدااای تو عزیزم خیلی ممنونم از محبتت

مهربون دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 11:46

انشاالله که به سلامتی انجام شده دوستم

به امید خدا
انشالله که به خیر تموم شه

الی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 11:20

خدا حافظ و نگهدارت باشه...آمین

عزیزدلمی

بیضا دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:15

شمیم عزیزم ایشالا بزودی و سلامتی دوباره برګردی و برای ما پست بذاری منتظرت هستیم عزیزم الهی عمل خوبی داشته باشی و بسلامتی بګذره. آمین

مرسی عزیزدلم از دعای شما دوستان

ندا دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:10 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

شمیم جونم کجایی؟؟؟
نگرانتم
یه خبر از خودت بده

ببخش منو نگرانتون کردم
خوووب خوبم ندای مهربونم

آشتی یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 14:54

سلام عزیز دلم.
عمل به سلامتی. منتظر خبرهای خوب هستم که بیای بدی بهمون.

سلام به روی ماهت اشتی جونم خودت خوبی؟
انشالا انشالا با دست پر میام خبر خاله شدنتون رو میدم

ندا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 14:50 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

شمیـــــــــــــــــــــــــم جان
من الان دیدم این پست رووو
انشالله که الان بهتر باشی و عمل بی خطر بوده باشه
شمیم جووووونم مواظبه خودت باااااش

فدااات

parastesh یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 13:11 http://khoda15.blogsky.com/

حالت چجوره ابجی گلی

نسیم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 11:48 http://nasimmaman.blogsky.com

ای جانم....الهی که عملت خوب خوب انجام شده باشه و الان خوب باشی...قربونت برم..مواظب خودت باش...یه خبر از خودت به من بده

عاشقتم دوست جون

دوستدارت یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 08:17

شمیم جووونم خوبی الان ؟
عاشق روحیه اتم گلم . انشا ا... همه کارا مرحله به مرحله پیش بره و سال دیگه دم عید شمیم با ساک هانا جون زیر بغل ، 51365بره عید دیدنی خونه این و اون .

خوبم عزیزدلم ممنون از احوالپرسیت
ای خداااا من اگه بچه دار بشم بهترین بهونه است برای از خونه بیرون نرفتنم

ملیکا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:03

سلام، ان شاءالله که هرچه زودتر با صحت و سلامتى کامل بر میگردى و دوباره مى نویسى.
خیلى از خانمها تو فامیل و دوستان این عملو انجام دادن و هیچ مشکلى هم نداشتن و ندارن.
خداوند پشت و پناهتون، دعاگو هستم اگه قابل باشم.

سلام عزیزم
بله همینطوره انشالله جواب پاتولوژی هم خوب باشه و بریم برای مرحله بعدی درمان
قربون محبتت عزیزم محتاجم به دعای پرمهرت

هیما یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:14

ایشالله عملت بیخطر عزیزم

ممنونم هیما جونم

(خانوم میم)محدثه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 17:58 http://mim71.blog.ir

مطمئنم که الان خیلی حالت خوبه
دعا میکنم عالییی تر باشی عزیزم.

عزززیزم ممنونم ازت

نیسا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:27 http://nisa.blogsky.com/

شمیم جون خیلی ناراحت و نگران شدم، ان شاالله به سلامتی میای و خبر خوب بهمون میدی. اول روز هفته حالم گرفته شد.

الللهی ببخش نگرانت کردم ولی خوبم خوووب خوب حلالم کن نمیخواستم حالت رو خراب کنم مهربان بانو

فرشته شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 13:35

عزیزم در پناه محبت خدا انشالله سلامت و شاد باشی

فدااای شما

اسفندونه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 13:17

چشام داره میزنه بیرون چیز به این تابلویی رو متوجه نشدن تا حالا!!!
الهی به حق پنج تن خوب بشی
زود از خودت خبر بده

اسفندونه الان سه چهار ساله سونو واژینال ندادم که بفهمن!!!تو اخرین سونو همه چیز نرمال بود
قربونت برم عزیزم

ریحانه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 11:01

واااااای.راستش اصن نمیدونم چی بگمم. دهنم قفل شده شمیم جونم. فقط میتونم برات دعا کنم . و از خدای مهربون بخوام ایشالا هیچ گونه هیچ گونه مشکلی برات پیش نیاد. ایشالا عملت خیلی خوب میشه .و بیصبر انه منتظر پست بعدی ام که بیای و بگی حالت خوبه. تعریف کلینیک ابن سینا رو شنیدمم کارشون و تیمشون خوبه اصلا نگران نباش. عاشقتممم. با اینکه منم تا حالا ندیدمت اما اینقدر از مهربونیت خوشم اومد که دلم میخواس پیشم بودی سفت بغلت میکردمم.
حرف سرطانم نزن .خدا نکنههه.
فقط دقیقا هر وقت به این وبلاگ سر زدم سرشار از عنوان پستت شدمم عشق عشق عشق .و این چیزیه که مهربونی شما تو مخاطبت تزریق میکنه. اره فقط خوبی خودت.
زود بیا .بوووووووووووس.ایشالا زود مامان میشی .(همه اینا رو با بغض نوشتمم.اولین چیزی که از خدا بخوام نی نی شماست.)

سلام ریحانه جونم ممنونم ازت عزیزدلم
منم زیاد تعریف شنیدم انشالله برای منم خوب باشه
ای جووونم تو خودت خوب و مهربونی که انرژی مثبت از منه بی انرژی میگیری
یه جورایی حس خواهرم شیدا رو بهت دارم چون تقریبا هم سن و سال شیدا هستی...امیدوارم موفق و شاد باشی و به همه ارزوهای قشنگت برسی

مامان ارسام شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 08:50

عزیزم برات دعا می کنم صحیح سلامت از اتاق عمل بیایی بیرون

فداااات بشم خیلی لطف داری گلم

سسسسسسسسسسسسسسسسس شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 07:56

سلام بانو.
از شنیدنش شوکه شدم.
الان احتمالا توی اتاق عملی.
برات انرژی میفرستم.
نگران نباش
زود زود خوب میشی.
بیشترم مواظب خودت باش

سلااام بر شما
اونموقع تو راهروها و کلینیک اواره و سرگردون بودم
قربون محبتتون

آوا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 07:04 http://ava-life.blogsky.com

دعا میکنیم عمل خوب و راحتی داشته باشی
غصه نخوری...نترسی...من کنارتم

عزززیزدلم چقدر این جمله ات حس خوبی داشت برام"من کنارتم"

مرسی برای حس خوبی که بهم دادی

parastesh جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 21:24 http://khoda15.blogsky.com/

چرااااااااااااا نهههههههههههه خدا نهههههههه

سلام عزیزم
چی چرا نههههه؟؟؟
تو الان باید بمن روحیه بدی نه که گریه کنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد