من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

شرح مختصر

سلام 

روز بخیر 

روز عشقتون مبارک 

کاش همیشه هرروز هرهفته روز عشق بود..هفته عشق بود...اقلا روزی یکساعت،ساعته عشق بود.... 

من زیاد وقت ندارم زودی حرفامو بزنم و مرخص شم. 

اول دیروز رو تعریف کنم که از شرکت رفتم خونه بابام اینا و ناهار خوردیم و خوابیدیم.شیدا رفت دانشگاه ما هم تا ساعت چهار خوابیدیم و بعد بیدار شدیم چای خوردیم مامانم اینا اماده شدن با هم رفتیم دنبال شیدا .اونا رفتن مطب دکتر و منو دم خونمون پیاده کردن. 

ساعت هفت حامد اومد و یه عالمه نون جو و کشک و تخم مرغ خریده بود....من همونا رو پذیرفتم بعنوان کادوی ولنتاینم  و بهش گفتم چیزی نمیخوام برام بخری.نشستیم به نون جو خوردن با کشک که خیلی خوشمزه بود .نهال زنگ زد یکم با اون مسخره بازی دراوردیم خندیدیم و بعدش من زنگ زدم به مامانم ببینم کجان و چی شد دکتر... 

دکتر به بابام گفته باید باقی روده که تو شکمش مونده رو هم خارج کنن و احتمالا کلستومی تا اخر عمر باهاش میمونه... 

نمیخوام راجع بهش چیزی بنویسم چون اصلا نمیدونم باید ناراحت باشم یا خوشحال بابت اینکه حالش خوبه و مریضیش پیشرفت نکرده...واقعا نمیدونم اما همیشه جای شکر باقیست... 

خلاصه مامان گفت رفتیم برای شیدا خرید کردیم و گفتم شام بیایید اینجا که قبول کرد.اول گفت تخم مرغ میخوریم،بعد قرار شد تن ماهی بگیرن من برنج درست کنم...دوباره بهشون زنگ زدم که تن نگیرین غذا دارم... 

یه عالمه خورش قرمه سبزی تو یخچال داشتم گذاشتم گرم شد برای ناهار حامد هم مرغ و نخودفرنگی سرخ کرده بودم که اونم اوردم و خوردن و اتفاقا چقدر هم خوشمزه بود و خوششون اومد. 

بعد شام هم بهشون چای و هات چاکلت دادم و با عرض شرمندگی میوه مون هم تموم شده بود 

تا ساعت یازده و نیم نشستن و بعد رفتن. 

اینم از دیروز ما و نتیجه دکتر رفتن بابام... 

حالا که رو دور عکس گذاشتنم براتون عکس خریدام رو میذارم ،ضمن اینکه یکی از دوستان هم خواسته بودن عکس تونیکم رو بذارم (تونیکه زیرو روست هاا،یعنی اون شومیز سبزه که البته مغزپسته ایی هست و اینجا رنگش خوب نیفتاده زیره و اون کت استینداره روییش

 

اینم کت تک سفیدی که گفتم

 

 

اینم کیفم که جمعه دو هفته پیش با نهال اینا رفتیم خریدیم 

 

بدرووووووووود  

 

 

 

پ.ن: عکسها حذف شد

نظرات 12 + ارسال نظر
بانوی کوچک سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 11:23

سلام خانومی خوبی ؟من نتونستم عکساروببینم دعامیکنم خداسلامتی کامل به پدرت بده عزیرم

ای جااانم انشالله دوباره میذارمشون برای دوستایی که ندیدن قول میدم

سارا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 19:21


چرا عکسارو برداشتی منکه ندیدم

میذارم میذارم حتما قول میدم

اسفندونه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 12:14 http://esfandooneh.blogsky.com

من ندیدم عکسا رو...
روز عشقت مبارک. چقدر تو کم توقعی دختر

دوباره میذارم حتما ببین
میبینی تورو خدا کجا دیگه حامد مثل من پیدا میکنه؟؟

آوا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 08:16 http://ava-life.blogsky.com

مبارکه مبارکه
چقدر کیفت و پسندیدم

ممنونم عزیزم قابل شما رو نداره

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 08:10

سلام
همیشه به شادی.
آخ جون چه همه خرید خوشگل. مبارکت باشه و به شادی بپوشی.
خدا رو شکر که حال بابا جونت بهتره.
مواظب خودتون و شادیهاتون باشین ها...

سلام
مرسی مرسی از اینهمه محبت

هیما دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 05:27

عزیزم خریدات مبارک ، خیلی قشنگن
خداروشکر که مریضی بابات پیشرفت نداشته،بخدا همینش جای شکر داره

واقعا هم همینطوره هیما جون
فدات بشم نظر لطفته عزیزم

ریحانه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 19:35

راستی فیلم بارکد مال جشنواره بود عالی بود ما اینجا رفتیم دیدیم. هروقت اکرانشون تو سال جدید شروع شد حتما برو اکران نوروزی حتما دارن .این فیلم بارکد خیلی خنده دار و قشنگ بود بهرام رادان هم بازی میکنه. پیشنهاد میکنم هر وقت اکران شد برین .

حتما میرم وقتی اکران شد..اتفاقا ما عاشق فیلم دیدن هستیم بگذر از اینکه این چند وقته گرفتار بودیم ولی قبلا هرهفته سینما رفتنمون ترک نمیشد

ریحانه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 18:51

سلاممم شمیم جونم .اول بزا جواب سوالتو بدم برا پست قبل.من زاهدان هستم عزیزم .یه دختر سیستانی.خخخخ. ولی ایشالا در اینده دور تصمیم داریم به تهران کوچ کنیم برای زندگی چون جای پیشرفتش بیشتره. شهر خودمونو دوس دارم اما خب طبیعتا هرجا محیط بزرگتر باشه جا برا پیشرفت بیشتره و امکانات تهران بهتره. البته همینجوریشم ما سالی دوسه بار + عید و تابستونا میایم تهران و اونجا بیشتر خریدامونو میکنیم. مرسی که گفتی برام دعا میکنی. من مامانمم تهران دکتری قبول شد ولی باز به خاطر شرایط درسی ما مجبور شد بمونه و همین جا بخونه . الان استاد دانشگاهه خداروشکز. چه قدر از این جملت خوشم اومد گفتی همیشه جای شکر باقیست. به خدا عاشقتم من. روز عشقتونم مبارک. با اون خط اول یاد اهنگ هفته عشق بنیامین افتادم. یه هفته عشق. قشنگ بود.
چه همسر خوب و کم خرجی. همونا رو کادوی ولنتاین پذیرفتی.خخخخخ. شمیم جون یه سادگی تو پست هات هس یه حسی که خیلی خیلی دوس دارم . راستی همه ی خریدات مبارک بانو ی خوشگل. من به خصوص کیف و مانتوی سبزه خیلی خوشگلن. اگه میشه بپرسم بیشتر از کجا ها خرید میکنی؟ منظورم همین مانتو و ایناس. اخه ما که هر سری میایم چون محل اقامتمون ونکه بیشتر از مرکز خریدای ونک میخریم البته جاهای دیگه هم میریم ولی اون جا بیشتر چون نزدیکمونه . دیگه همینا. ببخش زیاد شد. اخه بیشترش صرف معرفی خودم شد. خخخخ. بوس بوس .مهربون.

سلام به روی ماهت گل دختر سیستانی
مرسی از توضیحاتت انشالله موفق باشی همیشه...به به لذت بردم چه خانواده ایی..مادر تحصیلکرده...انشالله خدا بهم ببخشتتون
مرسی که وقت میذاری و برام نظر میذاری عزیزم

نیسا یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 14:35 http://nisa.blogsky.com/

خداراشکر که بیماری پدرتون پیشرفت نکرده. شمیم عزیز من یکی از فامیلهای دورم بالای 30 ساله که این مشکل را داره و الان صحیح و سالم داره با همون کلستومی زندگیشو می کنه.
ان شالله پدرتون سالهای سال در کنارتونه و لذتش را می برید. ما هم دعا می کنیم. ضمنا خریدهایت مبارک. خیلی زیبا بودن. به شادی استفاده کنی. ♥

اره خوب نیسا جان میشه زندگی کرد با کلستومی اما خوب بابام ناراحته،معذبه...ولی خوب چاره ایی هم نیست باید باهاش کنار بیاد دیگه
قربون محبتت دوست گلم

نسیم یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:50 http://nasimmaman.blogsky.com

ای قربونت برم من...اول اینکه ایشالا بابا روز به روز بهتر میشن و مشکلشون کاملا برطرف میشه
مبارکه خریدهاتم باشه گلم...الهی به دل خوش استفاده کنی

خدا نکنهههههههه عشق من
مرسی مرسی عزیز دلم دوستت دارم یه عالمه

آبانه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:26

عزیزمممممم
همه رو خوندم. امشالله بهترینها واستون پیش بیاد
ولنتاینت مبارک
بابا شفای کامل بگیرن عزیزم

قررربونت برم ابانه مهربونم...منم پستت رو خوندم ولی اون پست رمز دارت انقدر حالم رو بهم ریخت که بدون کامنت از وبلاگت زدم بیرون
ابانه گلی دوستت دارم مراقب خودت باش

بیضا یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:47

شمیم عزیز روز ولنتاین مبارک شما باشه همچنان، خریدهاتم خیلی قشنګ بودن ایشالا به خوبی و خوشی بپوشی. موفق باشی

قربون محبت شما عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد