من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

نذری پزون

سلااااااااام 

خوبین؟ 

چقدر سوت و کور شده اینجا!!! 

چه خبرا؟ 

ما که خوبیم . 

راستی عزاداری هاتون قبول! 

ما جمعه نذری داشتیم.از پنجشنبه که چه عرض کنم از چهارشنبه درگیر نذری پزون بودیم و همه کمک کردن دستشون درد نکنه تا جمعه ناهار که خداروشکر یه قرمه سبزی عالی و خوشمزه شد و پخش شد ...خدا قبول کنه... 

امسال مامان اینا شمال نرفتن و اولین سالی بود که همه دور هم جمع بودیم.تو حیاط پدرشوهر اینا پختیم و مامان و بابا و شیدا از بعدازظهر پنجشنبه اومدن اونجا و برای خوابیدن هم به اصرار مادرشوهرم اونجا موندن.من و نهال و شیدا و سامی رفتیم بالا خوابیدیم و مامان و بابا و پدرشوهرو مادرشوهر و امیر علی پایین خوابیدن....حامد و شوهر نهال هم کلا نبودن!رفته بودن پای دیگ حلیم و صبح اومدن... 

خلاصه که خوب بود خیلی.... 

شب عاشورا هم من و مامان و عمه حامد و دخترش و مادرشوهر و نهال با هم رفتیم بیرون و اونشب هم باز خوب بود...روز عاشورا هم مامان و خاله و شیدا اومدن سرخیابون ما و از اونجا با ماشین رفتیم تو خیابونا دور دور و بعد هم یه جا غذای نذری بهمون دادن که رفتیم تو پارک نیاوران نشستیم خوردیم و گلاب به روتون شرمنده روی امام حسین ولی خیلی خوش گذشت 

اینم از چند روز عزاداری ما... 

بچه ها یه چیزیه خیلی دلم میخواد بگم اما نمیتونم...حامد خیلی خیلی سفارش کرده که هیچکس نباید بفهمه و نباید برای احدی تعریف کنی!اماااا اینجا مینویسم که ثبت بشه برای اینده خواستم رجوع کنم ببینم از کی شروع کردم....یه اقداماتی هست راجع به بچه که امیدوارم این بار نتیجه بده... 

هه یه چیز دیگه هم بگم برم...یادتونه گفتم بازی hay day رو خیلی دوست دارم؟ 

خوب من این رو به همه معرفی کردم و الان میشه گفت تمام فامیا و دوست و اشنا!تا حتی همسر مدیر عامل شرکت هم این بازی رو ریختن رو گوشیشون و منم خوب لولم از همه بالاتره و یه گروه زدم و شدم لیدر!!!ولی خدایی از اون موقع پوستم کنده شده!!!ول نمیکنن که !!!یه شبه کل ابزارای منو خالی میکنن که خودشون رو بکشن بالا! الان به این نتیجه رسیده ام که اگر به هیچ کس معرفیش نمیکردم خیلی خیلی بالاتر بودم بس که اینا از من چیز گرفتن خودم عقب افتادم 

چه پست ابکی شد!!! 

ببخشید به بزرگواری خودتون ..به خدا میسپارمتون  

نظرات 10 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 09:09 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام شمیم جونم
با تاخیر عزاداری هات و نذری هاتون قبول
انشالله یه روز بیای بگی مامان شدی شمیم جونم

مرسی فدات شم

اسفندونه سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 16:08

نذرت قبول باشه
انشاالله به آرزوت برسی

قربونت برم عزیز دلم
کجایی اسفندونه خیلی وقته ننوشتی!خوبی روبراهی؟

الیا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 14:16 http://eliabanoo.blogsky.com/

نذرتون قبول باشه
وای خدا اسم بازی رو نیاریییییید
من همسرم عاشق بازی کلش آف کلنز هست دیوونه کرده مارو پاش که میشینه از این عالم گویی دوره....

ممنونم گلم
هه هه بازی خوبه که..شما هم مزرعه رو بریز رو گوشیت که همسرت که بازی میکنه سرت گرم باشه

آوا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 04:37 http://ava-life.blogsky.com

منم رفتم بازی و دان کردم ...خیلی باحاله ، محمد عاشقش شده

ای جانم کار خوبی کردی.حالا لول چندین؟

نارسی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:16 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

قبول باشه شمیم جون
ایشالا که هرچی خیره واستون پیش بیاد عزیزم...
الهی که خدا یه نی نی سالم رو تو اغوشت بذاره ...

ممنونم گلم
قرررربون تو مهربون برم من

سسسسسسسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:41

سلام
مبارککککککههههههههههههههه

سلاااااااااااام
مررررررررسی

سمیه دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 18:09 http://somyalvarol.blogsky.com

سلام شمیم جونم
خوبى؟؟؟
نذرتونم ایشالا خدا قبول کنه
خوشحالم که حالت خوبه و این چندروز بهت خوش گذشته خداروشکر

سلام عزیز دلم کجا بودی!
چه خوب که ادرست رو برام گذاشتی الان میام پیشت

لیلی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 14:57 http://lilimeysami.mihanblog.com

نذرتون قبول عزیزم. التماس دعا. ان شاالله خدا به زودی یک نی نی خوشگل بهت عطا کنه من از صمیم قلب دعات می کنم. ♥

فدای تو مهربون

آشتی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 13:34

سلام عزیز دلم.
راستش منم چند وقته هی میخوام قورمه سبزی نذری بدم، هی نمیشه. این بارم که اینجوری شد. البته به این راضی ترم. ولی خنده ام به خودم میگیره که تو ذهنم چند روزه هی دارم سبزی سرخ میکنم و گوشت خرد میکنم!!!!
هرچی که خیره.
ای ننه ننه ننه قربونت بچه ات برم من. خدایا بفرست پایین اون تپل خانو بذار بغلش کنیم و بچلونیمش دیگه!

سلام مهربونم قربونت برم
ایشالا خیره نمیدونی که نذرت از همه قبول تره!!
الللهی انقده ناز داره این خانزاده....

نسیم دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 13:13 http://nasimmaman.blogsky.com

نذرت قبول باشه عشقم.....
هورا خبرای خوب...الهی که هرچی خواسته دل تو هست پیش بیاد
میبوسمت

سلام نسیم جونم
ایشالا به زودی خبرا خوب
منم میبوسمت عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد