من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

سلاااااااااام 

تنبل خانم اومده که بنویسه 

بوخودا تنبل نیستممم!!!!!من فقط کمی حاااال ندارم 

نه حالا میگم این چند وقت واقعا درگیر بودم.راستش همین اول کاری بگم که حدود یک ماهی میشه که کار جدیدی رو شروع کردم و یکم درگیر اموزش های اون کار بودم از اونطرف هم تو شرکت دوتا پروژه  فوق العاده فورس ماژور دستم بود که وقت سر خاروندن نداشتم.... 

تا دیروز که بالاخره اخریش هم به سرانجام رسید و شکر خدا فعلا یکم ازادم..... 

کار دوم هم که عاااشقشم....همیشه این مقوله رو دوست داشتم و با علاقمندی پیگیری میکردم که حالا موقعیتی پیش اومد و وارد کار شدم البته هنوز تو مراحل اولیه هستم و رسما فعالیتی نداشتم...فعلا در حد مقدمات و اشنایی و کلاس ها و سمینارها و.... 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد