من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

بر سر دوراهی

دوباره سلام

همین الان خبر رسید ابجی کوچیکه انتخاب اولش رو که مهندسی پزشکی واحد تهران جنوب هست رو هم قبول شده و حالا بر سر دوراهی....میشه دوستای عزیزی که سررشته دارن راهنمایی کنن که سراسری روزانه مهندسی نرم افزار بهشهر بهتره یا مهندسی پزشکی تهران جنوب؟؟؟؟

از لحاظ شهریه دانشگاه ازاد و یا کوچ کردن به ساری خانواده ام هیچ مشکلی ندارن و حاضرن هرکاری انجام بدن که به نفع شیدا باشه....

بنظرتون چی کار کنه تا اینده بهتری داشته باشه؟؟؟

ممنون میشم کامنت بذارین...

نظرات 27 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 08:03

الان بجز رشته پرستاری که اینده داره هیچ رشته ای بدرد نمیخوره

بنظرم خیلی تند رفتید...اینطور نیست؟؟؟

sgh جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 19:21

گمونم دیر رسیدم اما... برا مهندسی پزشکی کار خیلی کم هست... و برا خودش نمیتونه کار کنه..
من بودم کامپیوتر میرفتم

نه عزیزم خیلی هم به موقع اومدی و ممنونم ازت...

Shelly جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 18:51

سلام عزیزم تبریک تبریک
من امریکا هستم اینجا دانشگاه آازاد و سراسری هیچ فرقی از لحاظ ارزشیابی ندارن
شوهر من مهندسی آزاده و مدرکش رو کامل معادل کردن
حالا مال من یه رشته دیگه از بهشتیه نه!
اصلا براش نوع دانشگاه مهم نباشه فقط علاقه

سلااام عززیزم کم پیدایی
خیلی ممنونم از راهنماییت

ندا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 20:50

همسر من یکی از رشته هایی که دنبال کرده و درش موفق بوده برنامه نویسیه . با یه برنامه ساده و گذاشتن اون در سایت های خارجی درآمد قابل توجهی به دست میاره . خودم ارشدم رو در گروه مدیریت گرفتم و کاملا پشیمون هستم . دارم کامپیوتر رو از مقطع کارشناسی میخونم تا بتونم روزی برنامه نویس حرفه ای شم . برای این رشته در هر کشوری کار هست منتهی باید به روز باشی

ممنون گلم
انشالا موفق باشی

نارسی سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 15:53 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

تبریک میگم شمیم جان...
من اطلاعی ندارم اما امیدوارم هر کدوم که به صلاحه و خیر توش هست رو انتخاب کنه و موفق بشه

مرسی عزیزدلم مهربون

ندا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 13:44 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام شمیم جون
من این روزا کم میام تو نت، بیامم نظر نمیزارم(همه ی پستاتو خوندم ولی نظر...؟!) اما این بحث آینده بود گفتم نظر بدم.
من کامپیوتر(مهندسی نرم افزار و البته دانشگاه آزاد) خوندم، یکی از دوستام مهندسی پزشکی و شوهر یکی از دوستایه دیگه هم مهندسی پزشکی و بیشتر دوستام کامپیوتر.
ببین شمیم جان همین اول بگم که میگن بازار کامپیوتر اشباع شده واقعیته ولی نه از نظر بازار کار، از نظر فارغ التحصیل این رشته، یعنی تقریبا هرکسی 5 نفره دیگه رو میشناسه که کامپیوتر خونده باشه ولی مهندسی پزشکیه اینجوری نیست و شاید من 5 تا مورد به سختی بشناسم، این هم خوبه هم بد، چون وقنی به مشکلی بخوری کمتر کسی هست که راهنماییت کنه و تقریبا خودتی و خودت، اما کامپیوتر اینجوری نیست، من الان کار دولتی دارم و قبلش هم پنج سال تو شرکتایه خصوصی بودم، اگه کسی تو این رشته چیزی بلد باشه حتما موفق میشه و این نیست که کار نباشه، اگه کسی که کامپیوتر خونده تخصص هم داشته باشه رو هوا میبرنش، منظورم علم همراه با تخصصه، من وقتی استخدام دولت میشدم با منت اومدم، چند بار زنگ زدن و اینا تا قبول کردم بیام، نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی میگم که بدونی بازار کار چه جوریه، قبلش هم سایپا کار میکردم قراردادی، که وقتی خواستم بیام بیرون نمیذاشتن و میگفتن بمون خودمون رسمیت میکنیم، ولی خب من نموندم چون اون موقع اوجه تحریما بود و وضع سایپا داغون، من تخصص خاصی هم ندارم فقط فیلد کاریه اونا رو حرفه ای هستم، اما اونایی که گفتم مهندسی پزشکی خوندن یکیشون دوره ی حسابداری دید و الان حسابداره، شوهره دوستم هم با پارتی کارمند بانکه، کلا خواستم بگم کامپیوتر بهتره و چی بهتر از آب و هوایه بهشهر، خودم پروژه هاشم انجام میدم(جدی گفتما مشکلی داشت رو من حساب کنه)

سلام عزیز دلم
کم پیدایی بانو بیا بنویس دیگه!
ممنون از راهنماییت و وقتی که گذاشتی خیلی لطف کردی عشقم...
انشالله همیشه موفق و سرفراز باشی

. سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 11:14

کاش میدونستم چکار کرده و منو راهنمایی میکرد.

توکل بر خدا...ایمان داشته باش و با خودت و خدای خودت عهد ببند که اون ابروت رو حفظ کنه و تو هم دلت رو حفظ کنی...یکم سخته اما شدنیه

. سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 11:13

ممنونم

. سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 08:40

سلام.
منظورم این دوستت بود::::::::::

تحمل خبرایی که میشنوم رو ندارم!

چند روزیه پشت سر هم دارم خبرهای بد میشنوم....تا دیروز که دوستم رو دیدم و اون دیگه تیر خلاص رو زد!!!!

پارسال با یه پسری تو تانگو آشنا میشه و همدیگروو میدیدن و بهش وابسته شده....بعد چند ماه شوهرش میفهمه و آبروریزی و...این دوستم یه پسر هفت ساله داره که از دیروز دلم براش خونه....

اومده بود پیش من تا ازم کمک فکری بخواد که چه جوری بتونه پسره رو فراموش کنه!!!

هیچ وقت نمیتونه فراموشش کنه حتی اگر قیافه اش حرفاش یا هرچیزی اش رو فراموش کنه اما هیچ وقت گند خودش رو فراموش نمیکنه....

اها....
والا فعلا که داره زندگیش رو میکنه و ظاهرا با پسره رابطه ایی نداره. انشالله که همینطور باشه اما اگر رابطه ایی هم هست دیگه برای من نگفته...

نسیم دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 10:09 http://nasimmaman.blogsky.com

سلام عشقم...به نظرم اول علاقه شیدا مهمه...
بعدم اینکه جفتشون رشته های مهندسی هستن با درسهای کمی مشکل...البته مهندسی پزشکی قطعا درسهای سخت تری داره...از نظر بازار کار فکر میکنم جفتشون توی یه سطحن توی این مملکت...ولی از نظر پیشرفت و خارج از این مرز و بوم...هر جفتشون رشته های عالی هستن
من اگه بودم با این تجربه الان و اینکه رشته ای که خوندم برق بوده...میرفتم کامپیوتر بهشهر و میخوندم...هم واسه اینکه توی این شهر شلوغ نباشم...هم اینکه درسهاش آسونتره

سلااااااااااام دوست جون خودم
مرسی از راهنمایی هات بهش گفتم هممه این موارد رو...
پس تو هم بابا برقی هستی؟!

پریسا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 01:43 http://afsoongar68.blogsky.com

سلام عزیزم
تببررریییک به خاطر قبولی شیدا خانم ان شالله که موفق باشن
مهندسی پزشکی که خوب قطعا بهتره ولی با چند نفر مشورت کنن و علاقه خودشون و در نظر بگیرین
امیدوارم که موفق بشن و ان شالله به زودی مدارج بالاتر

سلام پریسا بانو
ممنونم گلم
لطف کردی عزیز دلم

میشا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 09:02

تازشم شهر ما به این خوبی..همه خانوادگی بیاین ساری

ما که زیاد میایم...خیلی هم ساری رو دوست میداریم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 07:56

سلام. میشه بگین اون دوستی که یکسال قبل گند زد به زندگی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمک

سلام
میشه دقیقا بگین کدوم دوست؟؟چیکار کرده بود؟

اسفندونه شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:28 http://esfandooneh.persianblog.ir

سلام
اولا شمیم جووون مبارک باشه...
من برعکس همه میگم کامپیوتر. خوب ظاهرا اسم مهندسی پزشکی خیلی قشنگه اما دور و بریام که خوندن عاقبتی نداشتن. برای ادامه تحصیل رشتشونو عوض کردن. اگر هم ادامه ندادن تو فیلد خودشون کار پیدا نکردن. این طبق تجربیات دور و بریامه...ضمن اینکه همه رشته ها آخرش برمیگردن به کامپیوتر...
برعکس به نظرم بازار کارش هم عالیه. فقط کمی ایده میخواد

ممنونم ازت اسفندونه جونم حتما بهش میگم

میشا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 10:02

شمیم جون اول مهمه خواهرت چی دوست داره.بعد اینکه تو این دوره و زمونه بهتره که ادم یه رشته خونده باشه که آقای خودش باشه و اگه دستش تو شرکتی بند نشد بتونه خودش یه کاری واسه خودش انجام بده.ایشالا بهترین تصمیم رو میگیره

مرسی عزیزدلم

مرلینا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 07:04

سلام تبریک من هم قطعا مهندسی پزشکی رو پیشنهاد میدم خودم لسسانسم نرم افزاره بازار کارش خوب نیست اصلا و اصلا امکان نداره دانشگاه واحد تحقیقات با دانشگاه بهشهر قابل مقایسه باشه و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تو م پزشکی آینده خیلی بهتری داره

متشکرم از اینکه وقت گذاشتین ظاهرا تا این لحظه مهندسی پزشکی تایید شده

سایه... جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 18:30

خانمی به خواهرت تبریک میگم، دوست عزیز رشته کامپیوتر یه رشته کاملا اشباع شده تو کشور هست، اگر خواهرت میخواد درس بخونه که بعدش از اون استفاده کنه کار پیدا کردن با این رشته واقعا سخته، اما مهندسی پزشکی یه رشته جدید توکشور جای پیشرفت با سعی خود طرف خواهد داشت، اما با همه تفاسیر بره به اون سمتی که دوستش داره چون درس خوندن تو این دوره زمونه بدون در نظر گرفتن علایق اصلا بدرد نمیخوره و تو آینده باعث بوجود اومدن حسرت میشه

ممنونم سایه جان

nht پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 10:07 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

دوست عزیزم من تازه باهات آشنا شدم و گفتم اونجوری که به فکرم میرسه نظرم رو بگم بهت
راستش من اگه جای خواهرت بودم نرم افزار رو میرفتم چون خیلی بازار کار خووبی داره و آینده خوبی در انتظارشه

خیلی لطف کردی عزیزم

خدی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 09:42

سلام مبارکه .نرم افزار شغل همسر من .خیلی خوبه

سلام عزیزم
ممنون

ارغوان پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 00:27

عزیزم من پارسال کنکور دادم.نرم افزار جزو انتخاب های بی رغبتیم بود.مهندسی پزشکی اگه کارشو بتونه درست انجام بده واقعا درامد خوبی داره.تعمیر دستگاه های پزشکی عالیه عالیییی.به هرحال هرچی خودتون صلاح میدونین.البته من هیچ کدوک از این دوتا رو نمیخونم ک قطعی نظر بدم.ولی نظرم بیشتر روی پزشکیه.یه سختی هایی هم داره.مهندسی پزشکی همون مهندسی برق قدرته.که اناتومی و چندتا واحد اضافه تر پاس میکنن.بستگی به خواهرتونم داره که تو دبیرستان به کدوم مباحث بیشتر علاقه داشت.این طور ک من اصلاع دارم نرم افزار و کلا کامپیوتر بیشتر روی موضوعات جبر و آنالیزه.ایشاللا که موفق باشند

متشکرم از راهنماییتون

// چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:51

سلام من نظر این دوستمون در رابطه با نرم افزار رو قبول ندارم
ولی برای مهندسی پزشکی درست میگن که هنوز کار نیست منکه گفتم بهتون توی ایران رشته ی نوپایی هست و کسی درش موفقه که روحیه خلاق و مبتکری داشته باشه و....کلا به خود شخص بستگی داره.
وگرنه اگر بخواد یه رشته ای بخونه که با لیسانسش فوری بره سر کار اره مهندسی پزشکی شاااید به دردش نخوره...
رشته ای هست که جا برای پیشرفت خیلی داره و اگر درس خون باشه و قصد ادامه تحصیل داشته باشه میتونه به جاهای خوبی برسه توش... ولی اگر فقط بخواد به لیسانس بسنده کنه نه...

آتوسا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:54

عزیزم خیلى تبریک میگو. بلاخره جواب تلاششو گرفت. زن داداش من مهندسى پزشکى خونده. مهندسى پزشکى فقط اسمش دهن پر کنه ولى بازار کار خیلى نداره. من صد در صد توصیه میکنم که نرم افزار سراسرى رو بخونه. نرم افزار خیلى رشته خوبیه چه داخل ایران و چه خارج از ایران هنوز خیلى جاى پیشرفت داره. و اینکه دانشگاه سراسرى بره هم در آینده شغلى و تحصیلیش خیلى تاثیر داره.. امیدوارم موفق باشه.

ممنونم عزیزدلم
راست میگی ؟من فکر کردم بازار کارش خوبه
بازم ازت تشکر میکنم اتوساجونم بابت راهنماییت

// چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:41

آهان پس هیچی دیگه!!! وقتی از این نظر هیچ مشکلی نیست
بنظرم آسوده فقط روی موضوع علاقه اش مانور بدین....درضمن یادم رفت تبریک هم بگم...مبارکش باشه

ممنونم دوست عزیز

// چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:35

خواهش میکنم.
فقط اینکه تازه متوجه شدم شما تهران نیستین.
نمیدونم دیگه خودتون یه بررسی کنید ببینید چطوری بهتره.
اخه من معمولا خودم نظرم اینه که دختر کنار خانوادش باشه دوره ی لیسانس بهتره...

نه ما تهران هستیم!!
اما بابا ساری هم خونه دارن و برای زندگی اونجا مشکلی ندارن

// چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:23

ببینید همش به علاقه خود شخص برمیگرده...بنظرم خواهرتون رو بگید یه مطالعه کامل از هر دو رشته داشته باشه و دروسی که توی دانشگاه باید بگذرونه رو نگاه کنه ببینه کدومشونو بیشتر دوست داره.
بیوالکتریک تا فعلا توی ایران پرکاربردترین گرایش مهندسی پزشکیه...و توی گروه برق هم قرار میگیره و درسای برق رو میخونن..درسایی مثل مدار و تجزیه و...و از اونطرفم کمی درسهای زیستی و پزشکی..ولی بیشتر مهندسیه.

چون در ارتباط با تجهیزات و دستگاه های برقی بیمارستان هست... یه رشته ایه که نوپا هست توی ایران و جا برای پیشرفت خیلی داره و اینکه بشه توش موفق بود فقط و فقط بستگی به خود شخص و علاقه اش و اینکه روحیه ی خلاق و مبتکری داشته باشه داره....
مهندسی نرم افزارم که دیگه پره...یه رشته ایه که اشباع شده و کلی هم فارغ التحصیل داره.
باز هم میگم ببینید خودش روحیاتش با چی سازگارتره...علاقش به کدوم بیشتره.
من اگر جای خواهرتون بودم شاید همون که کنار خانوادم باشم رو ترجیح میدادم علاوه بر اینکه از ازادای خود تهرانم هست و رشته هم تقریبا با کلاس تر از نرم افزاره

مرسی از وقتی که گذاشتین خیلی مفید بود

// چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:12

سلام مهندسی پزشکی کدوم گرایش؟

سلام
گرایش بیو الکتریک

dr ord چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:11 http://dr0rd.blog.ir

سلام.
تبریک.
مهندسی پزشکی.

سلام خیلی ممنونم
لطف کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد