من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

من،زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

یه انگیزه تازه برای زندگی

دلتنگتم دندون قشنگم

امروز دفتر بودم

صبح حاج اقا زنگ زد و گفت کی میتونی بیای؟گفتم همین امروز

دیگه تندی اماده شدم و بدو بدو خودمو رسوندم.دفتر رو برای چهار ماه اجاره دادیم با بالایی ها و فقط یه اتاق رو قفل کردیم و منم وسایلم رو گذاشتم اونجا و درش رو بستم و اومدم.

دلم تنگ شده بود،همه جا رو خاک گرفته بود و دستام رو سه بار شستم باز هم سیاه میشد!

قراره از این به بعد بیشتر برم سر بزنم ..قراره صاحب ملک بازی در بیارم و برم بشینم تو اتاقم حواسم باشه مستاجرها خرابکاری نکن...

مردم میرن سر کار ما هم دلمون خوشه میریم سرکار:خنده:

فردا قراره بریم پارک بانوان با مامان و خاله ها و زندایی ها و برو بچز.

سه شنبه شام مهمون دارم پسرعموی گلم و خانومش و نی نی تو دل خانومش:عاشق:

جمعه ناهار هم پسرعمه های حامد رو دعوت کردم و این هفته سرم حسابی شلوغه 

دلم یه عالمه خرید خونه میخواد ...ظرف و ظروف منظورمه کتری قوری،میوه خوری،ساعت دیواری...ببینیم کی قسمت میشه بریم یکم به خونه برسیم.هشت سال خونه ام کوچولو بود هییییچی نخریدم انگار عادت کردم الانم که جا دارم تنبلی میکنم 

پنجشنبه هم رفتیم دندونپزشکی و برای اولین بار من دندون درست کردم،دلم برای دندون خوشگل خودم تنگ شده...یه موادی پر کرده تو دندونم ،انقدر بیریخت شده...هروقت میرم جلو اینه نگاش میکنم غصه میخورم

تازه درد هم دارم،وقتی فکم میخوره روهم یهو تا مغز سرم سوت میکشه

ولی خانوم دکترم و دوست دارم انقد مهربونه انقدر گرم گرفته بود باهام و شمیم جون صدام میزد انگار از بچگی میشناسیم همو

دوشنبه هفته اینده هم وقت داریم انشالله

ماه رمضون هم داره میاد 

سر افطار و موقع دعاهاتون ما رو هم یاد کنید دوستای گلم

برقرار باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
لی لی پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 04:47

یعنی این مهربونیت منو کشت^~^قربون دل مهربونت ک.ایشاالله به زودیه زود روزانه های نی نی جان رو بنویسین

خدا نکنه عزززیزم
ایشالا ایشالا وقتی دوستای خوبی مثل شما رو دارم با دل پاک برام اینهمه دعاها میکنن،چرا که نه!

لی لی چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:04

عزیزم بهتر نی یکم زود زود بنویسی بخاطر ماها ک منتظرتیم.یا کلا بگی که وبلاگ تعطیل:(اینجور خیلی بده خب.

من شرمنده ام
حق با شماست دوست عزیز
نوشتم

زیبا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 17:33 http://roozmaregi40.persianblog.ir/

آشتی یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 14:45

سلام
خییییییییییییلی جلوی نظرمی. خیلی زیاد.
دستت تو دستهای سبز خدا.

سلام عزیزدلم
محبت توست
دلم به دعاهای دوستهای مهربونم خوشه

بیضا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 14:00

عزیزم انشاالله ماه رمضون خوب و با برکت رو شروع کنی حتما دعا میکنیمم عزیزم شما هم مارا دعا کنید مهربونم. شاد و سلامت باشی.

انشالله برای شما هم همینطور باشه عزیزم
محتاجم به دعات با اون دل پاک و مهربونت

سرن دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 14:24 http://serendarsokoot.blogsky.com/

همیشه شاد باشی عزیزم!
پسر منم هر وقت میاد دندونای پرشده من رو می بینه میگه آخ آخ ببین خرابند.

عزیزدلم خدا پسر گلت رو برات نگه داره
من تا حالا هیچ دندون پرش ه ایی ندیده بودم برای همین خیلی برام غریبه

نسیم دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 10:45 http://nasimmaman

هفته خوب و شادی داشته باشی خوشگلک

فدای تو

سسسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:25

سلام
ای جان. خیلی باحالی
همیشه به شادی

مررررسی همینطور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد